Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hei Er det noen her som har erfaringer med Nordlandssykehuset Bodø? Er erfaringene positive/negative? En bekjent av meg venter på videre behandling av kjent sykdom, og har nå fått brev i posten. Der sto det "Du er nå på venteliste" Det var det, er det lovlig? Må de ikke for eksempel gi en dato? Er så lei helsesystemet i dette landet...
Bellatrix Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har vært pasient på flere avdelinger ved sykehuset i Bodø og går jevnlig til kontroller der. Mine erfaringer er bare positive, men jeg kjenner til at folk har følt at de ikke har fått den informasjonen og hjelpen de skal ha. At de skriver et standardbrev om at hun står på venteliste er helt normalt, ikke bare for Nordlandssykehuset. Det skriver ikke noe dato før man faktisk har en time. Det de skal skrive er sånn ca hvor lenge hun mmå vente.
Gjest TS Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Heisann, og takk for svar. Problemet her er at det ikke står noe om ca hvor lenge h*n må regne med å vente. Eneste indikasjon på det er fra nettsiden frittsykehusvalg.no, og der står det at ventetiden er på 202 uker *sukk* Bra at du får den hjelpen du skal ha da ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå