Gå til innhold

Utbrenthet


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg kan være utbrent.

Har lenge slitt med søvnproblemer. Mange år.

Er veldig mye svimmel, trøtt og sliten hele tiden.

Mye aggresiv og noe deprimert i perioder.

Faller nå også inn og ut av "zombi" lignende tilstand.

Jo mere jeg har å gjøre på jobben, jo mindre klarer jeg å gjøre.

Sitter å stirrer på PC'n og må tvinge meg selv til å jobbe.

Har 2 barn også, og har ikke overskudd til å gjøre ting med dem.

Tenker endel på selvmord, men klarer nok ikke å gjennomføre det. Det er helt forjævelig å oppdage at en faktisk vurderer det. Vil jo enetlig ikke dø.

Jeg er et kontroll menneske og nå merker jeg at jeg ikke klarer å kontrolere alt i mitt liv lenger.

Noen som har erfaringer og kan gi meg råd om hva jeg bør gjøre.

Vil ikke gå og sykemelde meg.

Endret av Nakkinekki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei NakkiNekki.

JEg kjenner meg igjen i det du beskriver. Jeg har selv vært deprimert, hatt selvmordstanker. Jeg er en som mestrer og fikser det meste men til slutt klarte jeg nesten ikke mer. Jeg hadde ødelagt nesten alt i livet mitt og villebare vekk. Jeg misbrukte alkohol og hadde mye og tilfeldig sex. JEg forsøkte mye forskjellig men til slutt fant jeg Addictologi Akademiet.

Det redda livet mitt. Her fikk jeg kunnskap jeg aldri hadde hørt om før og fikk hjelp til å snu livet mitt.

Ta godt vare på deg selv i dette. Klem

Mvh

TMK

Lurer på om jeg kan være utbrent.

Har lenge slitt med søvnproblemer. Mange år.

Er veldig mye svimmel, trøtt og sliten hele tiden.

Mye aggresiv og noe deprimert i perioder.

Faller nå også inn og ut av "zombi" lignende tilstand.

Jo mere jeg har å gjøre på jobben, jo mindre klarer jeg å gjøre.

Sitter å stirrer på PC'n og må tvinge meg selv til å jobbe.

Har 2 barn også, og har ikke overskudd til å gjøre ting med dem.

Tenker endel på selvmord, men klarer nok ikke å gjennomføre det. Det er helt forjævelig å oppdage at en faktisk vurderer det. Vil jo enetlig ikke dø.

Jeg er et kontroll menneske og nå merker jeg at jeg ikke klarer å kontrolere alt i mitt liv lenger.

Noen som har erfaringer og kan gi meg råd om hva jeg bør gjøre.

Vil ikke gå og sykemelde meg.

Skrevet

Du bør oppsøke fastlegen din, for slik skal du ikke ha det! For meg høres det ut som du sliter med depresjon.

Skrevet
Du bør oppsøke fastlegen din, for slik skal du ikke ha det! For meg høres det ut som du sliter med depresjon.
Skrevet

Det er slett ikke sikkert at du får svar av legen din på dette.

Har selv slitt med lignende i flere år og fikk ikke hjelp av det offentlige helsevesen.

Måtte på Balderklinikken for å bli tatt på alvor, hadde binyretretthet.

Er bedre nå, livet begynner å vende tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...