Becky1 Skrevet 9. oktober 2010 #361 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tippeliste? . Jeg tror du får en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. oktober 2010 #362 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmmm, vanskelig denne tippingen Jeg går for gutt - har litt mer gutte-feeling med deg (Jeg tar alltid feil, så du får helt sikkert en jente ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2010 #363 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tipper også gutt Hva tror du selv, sier magefølelsen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. oktober 2010 #364 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tipper også gutt (men jeg har også en tendens til å tippe feil ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 9. oktober 2010 #365 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei Kenghuru Jeg tipper på deg,jeg. Når er det du skal på UL? Selv skal jeg den 20. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. oktober 2010 #366 Del Skrevet 9. oktober 2010 Godt å ha deg her Becky elså hadde det vel aldri blitt noen tippeliste på meg så sløv her inne jeg er noen ganger Tippingen er notert og jeg ser flertallet heller mot iogmed at det er et par "motsattippere" her UL skal vi på 26 oktober og jeg har egentlig litt følelse...har vært veldig!!! sugen på salt lakris (noe som sies å tilsi at det er gutt), men nå plutselig kom søtsuget på sjokolade også så nå ble jeg usikker...uansett så tipper jo jeg også feil (eller gjorde hvertfall det den ene gangen jeg tippet hos Becky) så da får vi sikkert Helga har vært superfin hittil med deilig middag og film og i morgen er det meldt så da skal vi på laaaang tur i marka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. oktober 2010 #367 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har tippet riktig flere ganger (tror jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. oktober 2010 #368 Del Skrevet 19. oktober 2010 1 uke til UL!! Ååååååå som jeg gleder meg :rødme: Det er nå hvertfall ikke i tvil om at det er liv her...kjenner stadig vekk småbevegelser :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzy Skrevet 19. oktober 2010 #369 Del Skrevet 19. oktober 2010 Dumpet plutselig borti tråden din Lykke til på UL Vil du vite hvilket kjønn det blir? Har nettopp begynt å kjenne liv selv, veldig spesielt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2010 #370 Del Skrevet 19. oktober 2010 1uke igjen til UL Hva tror magefølelsen.. gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 20. oktober 2010 #371 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dumpet plutselig borti tråden din Lykke til på UL Vil du vite hvilket kjønn det blir? Har nettopp begynt å kjenne liv selv, veldig spesielt :rødme: Hyggelig med nytt besøk Ja, vi er veldig klare på at vi vil vite kjønnet (om den lille vil vise seg da vel og merke ) Ting blir så mye enklere for både oss og alle rundt oss Var så morsomt i dag for jeg stresset litt på jobb i dag og da jeg satt meg ned på plassen og fikk roet meg litt så fikk jeg et lite, men kraftig spark i magen "Slapp av mamma" :rødme: 1uke igjen til UL Hva tror magefølelsen.. gutt eller jente? :klø: Tenker veldig mye på om det er to stk, men det tror jeg er mer tanker "oi, hva gjør vi om det er så..." Ellers så tror jeg jeg for tiden veier mot jente...men, det går veldig opp og ned. Spent er vi veldig begge to :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. oktober 2010 #372 Del Skrevet 21. oktober 2010 På tide å sette opp en ordentlig tippeliste: Becky Lillefot Zia Milla Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. oktober 2010 #373 Del Skrevet 22. oktober 2010 Når er den store dagen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. oktober 2010 #374 Del Skrevet 22. oktober 2010 Når er den store dagen igjen? Til tirsdag 26 oktober er en stor merkedag :rødme: :hoppe: I dag har vi hentet hjem ny bil med god og stor plass til alle familiemedlemmer Herlig med ny bil!! :hoppe: Jeg digger når ting faller på plass og det er enda en ting jeg slipper å tenke på eller planlegge noe mer om. Bil har vi sett på det siste halvåret så gjorde godt å endelig finne "The car" Og om ca 3 uker har vi mulighet til å hente vogna vi har lyst på også Vi bestemte oss for den etter første legesjekk i uke 10 så det gjør veldig godt for tålmodigheten min at ting faller på plass...for jeg skal IKKE skryte på meg at jeg har mye tålmodighet om dagen...syns litt synd på samboer noen ganger Nå er det endelig snart hjem fra jobb og så er det ut å kjøre bil!!! For en herlig dag dette ble :hoppe: God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. oktober 2010 #375 Del Skrevet 22. oktober 2010 :hopper: for en super helgestart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 26. oktober 2010 #376 Del Skrevet 26. oktober 2010 En herlig dag 18 uker er kommet til midterste bilde Og ikke minst for den lille prinsen som ligger å koser seg i magen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2010 #377 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lille prinsen? Fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 26. oktober 2010 #378 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lille prinsen? Fortell fortell Ja, vår lille baby var visst ikke vanskelig å be om å vise seg fram Jordmor var veldig hyggelig og gikk rett igang med å lokalisere livmoren min som lå rett ved navelen min. Så satte hun igang fant han med en gang hvor han lå og sparket, og bokset og lekte med tærne sine :rødme: Så tok han seg en skikkelig strekk hvor han buet ryggen så underlivet ble veldig synelig og da så både jordmor og samboer at vi skal ha en liten gutt :rødme: Dette så de ganske så tidlig og godt var det for når jordmor virkelig skulle vise oss kjønnet (som hun da hadde visst hele tiden vi var der) så ville jo han ikke vise seg og krøket seg samme uansett hva jordmor gjorde Vi fikk også med oss 3 fine bilder som jeg skal finne en ramme til og henge opp Det var en kjempefin opplevelse å endelig få se babyn vår og ikke minst høre hjerteslag som slo raskt og fint Og alt annet stod bare bra til og vi har en frisk og rask baby på gang Og nå har jeg vært å shoppet masse fine og kule gutteklær til vår lille prins :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2010 #379 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer med en liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. oktober 2010 #380 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer med gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå