Gjest ~Milla~ Skrevet 21. september 2010 #341 Del Skrevet 21. september 2010 Koselig lesing, BORTSETT fra bekkenløsning. Jeg får et ømt bekken etter mye gåing, men heldigvis ikke så ille enda. Har du vært hos legen og fått det konstatert? Også litt :hopp: for 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. september 2010 #342 Del Skrevet 21. september 2010 Er det "ingen" som slipper unna her? :klø: . Synes det er så mange med bekkenplager her. Utrolig gøy med innkjøp og forberedelser . Vi får passe på å nyte tiden godt og ikke bare se fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. september 2010 #343 Del Skrevet 21. september 2010 Hei Kenghuru, er bare innom for å lese litt. Må si dere har kommet langt mtp babyrom og greier Spennende Ha en fin uke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. september 2010 #344 Del Skrevet 21. september 2010 Koselig lesing, BORTSETT fra bekkenløsning. Jeg får et ømt bekken etter mye gåing, men heldigvis ikke så ille enda. Har du vært hos legen og fått det konstatert? Også litt :hopp: for 13 uker Jeg skal ringe legen i morgen og høre hva hun vil. Men, jeg har en på jobben som jeg forklarte smertene som kom på søndag (stråling nedover høyre ben)og hun var veldig bekymret med en gang for hun har nettopp hatt det selv så er ganske sikker...og hvertfall nå som det sitter i halebeinet også... Kunsten er nå hvertfall å ta det med ro for merker at jeg er veldig sliten sånn i 15 tiden på jobb og det selvom jeg da har vært flink til å variere sittestilling og også gå mange rolige "turer" i lokalene Er det "ingen" som slipper unna her? :klø: . Synes det er så mange med bekkenplager her. Utrolig gøy med innkjøp og forberedelser . Vi får passe på å nyte tiden godt og ikke bare se fremover. Er visst ca 20% som får plager i løpet av svangerskapet...og det er faktisk ganske høye tall. Men, vi må nok bare roe ned tempoet litt så går det seg til (evig optimist ) Jeg er en av de om har gledet meg stort til dette i mange mange år så her nytes alt hele tiden så godt det lar seg gjøre :rødme: Hei Kenghuru, er bare innom for å lese litt. Må si dere har kommet langt mtp babyrom og greier Spennende Ha en fin uke videre Hehe...vi har faktisk kommet mye lenger enn planlagt, men sånn går det når den fremtidige pappan tar heeeelt av Men, veldig koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 23. september 2010 #345 Del Skrevet 23. september 2010 Legebesøk i morgen så får vi se hva de sier. De siste dagene føles det mye bedre. Får fortsatt noe strålinger nedover bakbeina om jeg står for lenge, men da er det bare å gå litt så løsner det Og det føles som om jeg har detti og landet rett på halebeinet Håper jeg får beskjed om å gå mere for jeg har en rygg som ikke er veldig glad i å smågå eller sitte mye og som også begynner å krangle litt Men, for å vri det hele til noe positivt: Jeg har nå fått en fin liten kul på magen som synes og som jeg kan kose med :rødme: Og i løpet av helga får vi også senga til knøttet innomhus så snart ser det ut som et barnerom hjemme hos oss :rødme: Hadde aldri trodd samboer skulle bli den av oss som endte som redebygger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2010 #346 Del Skrevet 23. september 2010 Så morsomt at samboern er så engasjert Han gleder seg tydeligvis masse til å bli pappa for første gang! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 24. september 2010 #347 Del Skrevet 24. september 2010 Så morsomt at samboern er så engasjert Han gleder seg tydeligvis masse til å bli pappa for første gang! :rødme: Tror nok han gleder seg enda mer enn hva han viser til meg og det er så koselig :rødme: Nesten hver dag ligger han å småprater litt med magen min også Søte kjæresten min I dag var jeg hos legen og fikk heldigvis beskjed om at det IKKE er bekkenLØSNING jeg har..puh! Hun mente det var mer muskulært så nå må jeg bare begynner å trene igjen. Kanksje ikke så rart musklene mine krangler når jeg knapt har rørt på meg de siste 2 mnd...og når kroppen min er vant med gode turer ganske ofte skjønner jeg at den roper etter mer nå Jeg fikk henvisning til Oslo fysioterapi så der skal jeg sette meg på venteliste til bruk av basseng, hun anbefalte også feks yoga så skal sjekke litt der. I tillegg fikk jeg fint beskjed om å gå tur i terreng...og det som jeg syns er sååååå kjedelig å gjøre alene...men, må man så må man Nå er det snart helg og hjem å montere kommoden til Knøttet i kveld og senga i morgen:) Samboer vet ikke engang at senga kommer i hus i morgen så blir morsomt å se ansiktet hans på søndag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. september 2010 #348 Del Skrevet 24. september 2010 Så godt at det ikke var bekkenløsning! Kjenner til det med å komme igang med treninga igjen etter noen mnd på sofaen Koselig med seng og kommode :rødme: Det er så herlig å endelig kunne begynne å handle babyutstyr! :D Ha en fin helg Kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. september 2010 #349 Del Skrevet 24. september 2010 Så bra at det ikke var bekkenløsning! Gå i terreng ja, burde bli flinkere med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. september 2010 #350 Del Skrevet 25. september 2010 Så bra det ikke var bekkenløsning Vet det er kjedelig å gå alene, er akkurat likedan selv. Men et lite tips: jeg har kjøpt meg en DVD som heter Gravidyoga - kanskje det er noe for deg? Den er blitt anbefalt av flere gravide i alle fall. Jeg har ikke prøvd den enda, men må få begynt snart. En god helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. september 2010 #351 Del Skrevet 27. september 2010 Så bra det ikke var bekkenløsning Vet det er kjedelig å gå alene, er akkurat likedan selv. Men et lite tips: jeg har kjøpt meg en DVD som heter Gravidyoga - kanskje det er noe for deg? Den er blitt anbefalt av flere gravide i alle fall. Jeg har ikke prøvd den enda, men må få begynt snart. En god helg til deg Sjekka pris på kurs på gravidyoga og det koster utrolig mye...i tillegg blir man så bundet til tidspunktet... Har du noe mer info om hvor jeg kan få tak i den DVDn? Er så mange på markedet og er jo kjekt å kjøpe en som er anbefalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. september 2010 #352 Del Skrevet 27. september 2010 Gravidyoga på DvD hørtes smart ut, slenger meg på her... kunne tenke meg en dvd som er anbefalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 27. september 2010 #353 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, yogakurs er svindyrt! Hvorfor betale for det, når man kan gjøre det hjemme i egen stue? Jeg kjøpte min dvd på yogating.no: http://yogating.no/index.php?cPath=3&osCsid=b5074ecc9c20f66be9218b5ac23fa3e8 Jeg kjøpte den som heter gravidyoga (ser ut som hun på coveret sitter i spagaten), den kostet 249,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 27. september 2010 #354 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk den til 199 i ene bokklubben jeg er med i! Husker ikke hvilken i farten, men den virker veldig bra (Har ikke gått igjennom så mye enda. Bestillte den da jeg var gravid og hadde mistet innen jeg fikk den i posten, så har bare kjapt sett igjennom de første kapittelene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 29. september 2010 #355 Del Skrevet 29. september 2010 Takk for tips Lillefot og Ruccola DVD er nå bestilt og jeg gleder meg faktisk til å prøve den...kanskje jeg får det litt bedre med meg selv også...for nå er det det MYE tanker i hodet som går ut over selvtilliten min desverre Og i tillegg er jo høstmørket kommet for fullt og det gjør alltid noe med meg...og så savner jeg hunden min så sårt Godt jeg har kjæresten som kjenner meg godt og som er evig positiv og som gjør det han kan for å få meg opp igjen hvertfall :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. september 2010 #356 Del Skrevet 29. september 2010 Klart du savner skjønne vofse Veldig flott at du har finemannen som støtter opp, jeg kan ikke leve uten min, han er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. oktober 2010 #357 Del Skrevet 3. oktober 2010 På tide å få tatt en runde her så alle havner på listen min igjen Så koselig å lese om kul på magen og forberedelser med kommoder og senger Det går så fort synes jeg, fra man finner ut at man faktisk er gravid, og til man begynner med alle slike forberedelser :dåne: Og før du vet ordet av det melder ny-babyen sin ankomst Det var jo bra at du ikke har bekkenløsning iallfall, for da er det kanskje litt mer overkommelig å bli bedre? :klø: Håper du har hatt en fin søndag! Satser på å være tilbake for fullt nå, så jeg kan være jevnlig gjest her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 6. oktober 2010 #358 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) En sniktitt innom for å oppdatere datoer da det plutselig var flere jeg kan stryke over :rødme: Unnfangelsen finner sted omkring: 6. juli 2010 Hjertet begynner å slå: 31. juli 2010 Embryoet beveger seg: 24. august 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. august 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 31. august 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 14. september 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 21. september 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. september 2010 Fosteret svelger og tisser: 12. oktober 2010 Tid for ultralyd: 19. oktober 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 26. oktober 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 9. november 2010 Fosteret begynner å høre: 30. november 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. desember 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. februar 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 10. mars 2011 Antatt termindato: 31. mars 2011 Endret 21. oktober 2010 av kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. oktober 2010 #359 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tenk at du har kommet så langt på listen allerede :rødme: Ha en strålende helg Kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. oktober 2010 #360 Del Skrevet 9. oktober 2010 :rødme: Du har så rett Jesse :rødme: Helt fantastisk... Om ca 2 uker skal vi endelig til UL å både høre og se knøttet...det tar på tålmodigheten min dette her nå...og når det ikke var så mye fra før så lurer jeg på hvor mye det kommer til å være igjen når knøttet en gang kommer Og Zia, var veldig bra det ikke var bekkenløsning jeg har ja...jeg kan nå egentlig bare trene og røre på meg for å holde ubehagelighetene borte...så i dag skal jeg på sykkeltur faktisk og ikke bare ligge på sofan å være slakk som jeg har vært en stund nå Har også fått gravid dvd i posten så nå må jeg bare få sett gjennom resten og så sette meg ned...det ser så utrolig deilig ut så jeg gleder meg til å få startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå