Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet

Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

oi oi, går det mot tidligere testing enn planlagt :popcorn:

Trøtthet er jo super-symptom på en liten spire, blir veldigs spennende :jepp:

Jeg har hatt det som deg for et par dager siden, var kjempetrøtt og murret som bare søren i magen. Enten måtte jeg være gravid, eller så var kroppen helt ute å kjøre. Ser ut som det er sistnevnte her, så da satser jeg på at du stikker av med gravid-støvet denne måneden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

Testene fra Becky kom i posten i dag...og etter mye psykologisk overtaling av meg selv tok jeg meg nå turen på do....

JEG ER GRAVID!!!

:danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

Tok da selvfølgelig den digitale jeg også hadde liggende og den viste GRAVID 2-3...så nå må jeg bare skjønne hvor langt jeg egentlig er på vei nå da :fnise:

Og så sitter vi nå her i senga og skal prøve å sove...:klø: ikke lett etter en slik overraskelse :rødme:

Vi skal bli mamma og pappa til en liten :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Hurra :bolledeig:

Gratulerer så mye

Jeg visste det! Er så utrolig glad på dine vegne. Nå går det for de gamle traverne på rekke og rad, så nå er nok snart alle vi gamlisene gravide :hoppe:

Kom hjem nå og måtte selvsagt rett på pc'en for å sjekke :)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Her var det spennende gitt :) Jeg vil gjerne følge med! :popcorn:

:velkommen:

Så hyggelig med nye fjes:)

Skal ta meg en tur innom boka di å få oppdatert meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:bolledeig: Hurra :bolledeig:

Gratulerer så mye

Jeg visste det! Er så utrolig glad på dine vegne. Nå går det for de gamle traverne på rekke og rad, så nå er nok snart alle vi gamlisene gravide :hoppe:

Kom hjem nå og måtte selvsagt rett på pc'en for å sjekke :)

:klemmer: :klemmer:

Tusen tusen takk Becky :klemmer:

Og ikke minst for testene så jeg fikk ut fingern ;)...og nå er det jeg som sitter med en ekstra :fnise:

Det rare er at det føles bare så utrolig naturlig...ble helt skjelven i går kveld og stod med tårer i øynene da jeg sa det til kjæresten, men nå er jeg helt avslappet :klø: Kanskje det er fordi jeg egentlig innerst inne har visst at det har vært noe på gang her de siste ukene...den underbevistheten altså :fnise:

Morro er det nå hvertfall :rødme: Vi klarte det :hoppe:

Kjæresten ble helt satt ut..hehe..litt sånn nervøs latter, men da vi prøvde å få sove klarte ikke han det heller. Han hadde da 1000 ting som svirret rundt som viste seg å være ting vi måtte fikse etc i forbindelse med vår nyeste nyhet...søte kjæresten :rødme:

Godt vi fikk tankene over på gode hunden som kommer til oss på søndag så vi fikk sove litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kenghuru, hva er det jeg leser for noe?!

:danser::hoppe: GRATULERER SÅ KJEMMMPEMYE!! :hoppe::danser:

Tenk, etter all denne ventetiden så skal dere få bli mamma og pappa! Endelig!!

Gratulerer igjen!! Kos dere og nyyyt helgen! :klemmer:

Endret av *Buffy*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Jeg hadde det på følelsen!

Gratulerer så mye! :nigo:

Tenk at du er :gravid: !!!

Hvor lenge har dere vert prøvere forresten? (Gidder ikke bla meg frem i boken din akkurat nå :fnise: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Jeg hadde det på følelsen!

Gratulerer så mye! :nigo:

Tenk at du er :gravid: !!!

Hvor lenge har dere vert prøvere forresten? (Gidder ikke bla meg frem i boken din akkurat nå :fnise: )

:klemmer:

Herregud, ja tenk på det :rødme: Og jeg som var ganske overbevist over at jeg ikke kunne få på "vanlig" måte :sjenert:

Jeg sluttet med pilla etter 12 år i Juni i fjor, men vi kom ikke igang med prøvingen før i oktober. Vi hoppet over en PP, så vi traffe på PP7 :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KENGHURU!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg hadde rett - gravidkvota var satt av til deg :strix: :strix: :strix:

Så utrolig artig, særlig tatt i betraktning at du hadde en mistanke siden ting føltes litt annerledes denne gangen :fnise:

Gleder meg til du får slengt opp en ticker :jepp:

GRATTIS!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvor lenge siden er det du begynte å kjenne murringer og ømme bryster? :sjenert: Du hadde EL trolig en drøy uke før min kanskje-EL, så interessant å vite litt om symptom-utviklingen din :fnise:

(Negativ test på 14 DPO var ikke nok til å fjerne all optimismen min dessverre :roll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

KENGHURU!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg hadde rett - gravidkvota var satt av til deg :strix: :strix: :strix:

Så utrolig artig, særlig tatt i betraktning at du hadde en mistanke siden ting føltes litt annerledes denne gangen :fnise:

Gleder meg til du får slengt opp en ticker :jepp:

GRATTIS!!! :klemmer:

Tusen tusen takk :klemmer:

Gleder meg også til jeg får opp en ticker :rødme: , men sliter faktisk med å finne ut hvor langt jeg er på vei :klø:

Har prøvd 3 forskjellige sider og alle kommer opp med forskjellig :klø:

Barnimagen får jeg 5 uker 5 dager

Mammenett får jeg 6 uker

Terminkalkulator.com får jeg 6 uker 1 dag med måling fra siste mens og 5 uker 6 dager fra EL

Så jeg skjønner egentlig ingenting... :sjenert:

Tenker jeg skal ringe legekontoret på mandag - jeg byttet forresten fastlege i dag :jepp: - og høre om de kan hjelpe meg med utregning...Eller er det noen som vet bedre her?

Første dag i siste mens 17. juni

EL 6 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Forresten, hvor lenge siden er det du begynte å kjenne murringer og ømme bryster? :sjenert: Du hadde EL trolig en drøy uke før min kanskje-EL, så interessant å vite litt om symptom-utviklingen din :fnise:

(Negativ test på 14 DPO var ikke nok til å fjerne all optimismen min dessverre :roll:)

Hmmm...skal vi nå se her:)

El var som nevnt 6 juli

Veldig vondt i korsryggen og ømme bryster startet onsdag eller torsdag forrige uke - ca litt over 2 uker etter EL.

Murringen kom nå siste uka og har vært litt av og på. siden da.

Det har forsåvidt brystene også...torsdag forrige uke var de sinnsykt ømfintlige, men det har avtatt litt denne uka...kjenner det bare nå når jeg presser litt på de eller legger meg på magen for å sove.

Så alle symptomer kom vel da på 16-17DPO

Ikke mist trua før tanta er der :klemmer:

Så lenge hu ikke dukker opp mener jeg det fortsatt er håp :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om EL var 6. juli, tenker jeg at er 5 uker og 3 dager på vei :)

Tenker at du er 2 uker på vei den 6. juli og legger til differansen fra 6. juli til i dag.

Regna sånn på meg selv og det ble ganske så nøyaktig, selv når gynekologen sjekka hvor langt utviklinga var kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Gratulerer så masse Kenghuru!! :hoppe::danse::danser: :danser:

Fantastisk :):strix: :strix: :strix:

Tusen takk :klemmer:

Det er ganske så uvirkelig å sitte å prate med kjæresten om dette :yvonne:

Og fy så mye vi må ordne...hehe...må få skrevet alt ned på en liste så jeg slipper å ha det i hodet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...