Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet

Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

Etter en runde i deres bøker er det vel på tide å oppdatere litt i min egen også :sjenert:

Vel, her er vi igang for fullt med PP6 (tror jeg vi har kommet til...oversikten står på side 1 og gidder ikke sjekke :fnise:)...

EL tegn i går og i dag og denne gang har vi vært ganske så flinke med en del :sengekos: både før helga og i løpet av helga :hoppe:

Ellers har jeg funnet et ikke så veldig positivt mønster i min oppførsel...både sist mnd og denne mnd er jeg bare helt håpløs ca 4-5 dager før EL!! Jeg henger meg opp i de minste detaljer og ødelegger egentlig stemningen her i 2 døgn!! At det går ann å være så dum :klaske:

Men, grunnen er jo rett og slett av det nærmer seg EL og alvoret "tar meg igjen"...og når jeg føler at kjæresten kanskje sender litt negative "vibber"...hvertfall i mine øyne :sjenert:...så får jo jeg litt panikk og setter igang litt intriger for å få litt reaksjon fra han. Men, det slår jo alltid negativt ut så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg holder på sånn :roll:

Men, men...for hver gang vi har en sånn runde så blir vi bare enda flinkere til å ordne opp fortere og vi prater mer og mer sammen...har slitet en del med dårlig kommunikasjon en del år så det er jo stor forbedring :) Og så får vi det jo så utrolig bra sammen etterpå...og denne gang bedre enn noen sinne :rødme: :kline::hjerter:

Den siste helga nå var en skikkelig kjærestehelg :rødme: Bare koste oss sammen hele helga...stellet i hagen og grillet. Åååå så deilig det er at våren nesten er kommet...litt varme nå så begynner ting å bli bra :sol:

Og kanskje en liten spire snart har tenkte å begynne å gro :rolleyes: *drømme drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg igjen kenghuru! :klemmer:

Det er godt dere bare vokser sammen av motgangen, det er jo kjempebra og sånn det skal være når man har resten av livet sammen :rødme: Håper dere får økt familien vellldig snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest kenghuru

:klem: Zia og Milla

Så hyggelig å høre at jeg er savnet, men bare vit at jeg er rundt omkring selvom jeg ikke er logget inn...er ikke alltid jeg har tid å skrive noe heller, men jeg er fullt oppdatert hos dere alle og jeg følger godt med :popcorn:

Her er det snart tid for neste IKM om et par dager. Prøver iherdig å ikke være på symptomjakt, men med ømme bryster (som jeg ikke har hatt før IKM), ganske emosjonell, sure oppstøt flere ganger i dag så må jeg si det er litt vanskelig :klø: Men, men...litt hjelper det jo å være barnevakt for to flotte barn så da blir fokus litt annet i hele helga :)

Skal ta en runde i kveld og lese det aller siste hos dere alle sammen og se om ikke jeg nå får somlet meg til å skrive en liten hilsen i samme slengen...og ikke minst så lover jeg å bli bedre på å oppdatere ting nå fremover...for om det ikke er klaff denne mnd så hjelper det jo ikke å ha denne "pausen" min fra KG heller :klø:

Ha en super lørdagskveld og ikke minst fortsettelse av helga alle sammen.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Nå tror jeg faktisk at jeg har passert IKM med et par dager :klø:

Prøver jo ikke å telle så mye dager, men hadde jo EL tegn 18-19 april og det er jo nå over 14 dager siden. Har hatt lutealfase på 14 dager de siste periodene....så nå er det bare å vente til helga...har ikke tanta kommet da tar jeg en test lørdag morgen. Nå er det så mye lag vi er blitt invitert til som vi må svare på så for engangsskyld skal jeg teste tidlig (eller tidligere enn jeg ville gjort før) :fnise:

Merker ikke mye til at det er noe tante på gang heller...men, det tror jeg ikke jeg gjorde forrige måned heller :klø:

Er bare veldig trøtt, men det kan jo ha sine normale årsaker med altfor sent i seng i helga...pleier da å gå på en "smell" onsdag...og i går føltes det som om jeg gikk i koma :fnise: Men, etter 8 timer 30 min søvn i natt er jeg ikke mye bedre i dag heller :sjenert:

Ellers drømmer jeg ufattelig mye rart...klarer ikke engang å gjengi noe for det er bare så merkelige ting. Har holdt på sånn i nesten 2 uker nå...håper det gir seg for jeg begynner jo å tro at jeg er litt skrullete...haha

Nå er det lunsjtider og halve dagen på jobb er over...endelig ;)

Og i morgen er det fredag igjen :hoppe:

Håper bare det blir fint vær i helga så vi får plantet og stelt i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Her skjer det ting, så spennende :)

Kanskje det har klaffet :hoppe:

Du må love å holde oss oppdatert :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Her skjer det ting, så spennende :)

Kanskje det har klaffet :hoppe:

Du må love å holde oss oppdatert :popcorn:

Kjenner jeg tillater meg å leve bittelitt i håpet nå ja :sjenert::pls:

Men, jeg har mine betenkninger likevel for jeg har noen små-stikninger på høyre side i ny og ne...sånn rundt der egglederne skal sitte...:klø:

Men, så plutselig så bobler/romler det litt i magen...kan vel si jeg ikke helt skjønner meg på denne magen min nå om dagen...oppblåst er jeg også...uff, nå gjør jeg jo akkurat det jeg ikke skulle...tillater meg å være på symptomjakt :klaske::fnise:

Men, det er jo lov å håpe og drømme :rødme: :fnise:

Lover å holde dere oppdatert uansett hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Vi må leve i håpet. Jeg fikk en nedtur når TR kom denne gangen. Håper det gikk bedre for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Ja, nå er det lørdag Milla :sol: ...men, jeg trengte dessverre ikke vente så lenge - TR kom i går kveld.

Så da endte jeg utpå byn en tur og har så vidt begynt å leve i dag :fnise:

Følelsemessig så går det overraskende greit. Selvfølgelig skuffa, men på en annen måte så er det helt greit. Vi har så mange januar bursdager i familien allerede at vi fint kan vente ;)

Så nå skal vi bare bli enda flinkere enn sist måned med å ha jevnlig :sengekos: og ta ting som det kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, kjedelig med tanta :klem:

Men godt du ser positivt på ting - så lenge det ikke er noen indikasjoner på at det er noe galt med noen av dere, så lover jo ting bra. Desto flere PP'er uten klaff, desto høyere odds i kommende PP :jepp:

God helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest kenghuru

Ny PP = ny mulighet :jepp::yvonne:

Tanta har stikki for denne gang og forhåpentligvis for en stund også :sjenert: og vi er igang med regelmessig :sengekos: Og vi har det så utrolig bra sammen :yvonne: Kjenner det bobler inni meg bare jeg tenker på hvor fint jeg og kjæresten har det for tiden :rødme: :rødme: :rødme:

Nå tror jeg vi begge to har blitt ordentlig klare for å prøve enda mere. Begge prater mer og mer om det å ha en liten en. Han svarer meg når jeg stiller han spørsmål istedenfor å le litt nervøst å unngå å svare meg :fnise: Og han stiller bare flere og flere spørsmål om hvordan ting funker og går seg til..han begynner nesten å få litt oversikt over syklusen min å gitt :fnise: Og jeg har jo helt sluttet å stresse meg opp når vi nå er igang med ny runde så nå koser vi oss om dette sammen fremfor å takle det på hver vår måte :rødme: Hadde egentlig aldri trodd at vi kunne komme noe nærmere herandre, men jammen har denne opplevelsen ført til det gitt :yvonne:

Så får vi se om en månedstid om ikke denne kjærligheten mellom oss kan gi oss et kjærlighetsbarn :rødme:

:ler: :ler: Må bare le litt av meg selv...blir jo helt klisjeaktig her og det er såååååå langt unna hvordan jeg egentlig er til daglig...utrolig hva litt ekte kjærlighet gjør med en person.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så koselig lesing :rødme:

Vi har det også sånn her i huset, prater masse om det. Samboern kjenenr syklusen min nesten like godt som meg, så prøving er absolutt å anbefale :fnise:

Vi håper det klaffer denne PP :hjerte:

Krysser fingrene for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lesning! :rødme: Da kom det iallfall noe godt ut av ventingen også :hjerte: Syns det er på tide at det klaffer for dere nå altså! Satser på det denne PP'en! :)

Kos dere videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...