Gå til innhold

America`s next top model cycle 13


Lola89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Ja!

Men en ting som irriterer meg er at disse såkalte "små" jentene ikke får lov til å bruke høye hæler under utstemmingen. Alle bruker jo flats og flipflops, tipper det ikke er tilfeldig. ;) Det må liksom understrekes at de er "under grensa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*
Flere som ser denne sesongen nå :)?

Jeg har sett alle sesongene, men boikotter på grunn av det negative høydekravet. ANTM har aldri klart å innrette seg mot 'riktig' type jenter, de har fokusert på personlighet, kommersialitet og 'fierceness' i stedet for allsidighet, bransjekrav og catwalk-potensiale (Eva?!), og denne sesongen ble dråpen i begeret for meg. Tyra har også gått over til å bruke altfor mye energi på å vise hvor craaazy hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Men en ting som irriterer meg er at disse såkalte "små" jentene ikke får lov til å bruke høye hæler under utstemmingen. Alle bruker jo flats og flipflops, tipper det ikke er tilfeldig. ;) Det må liksom understrekes at de er "under grensa".

Det har jeg faktisk ike tenkt på før du sa det nå. Litt rart da, siden de hele tiden fokuserer på at de skal se så høye ut på bilder osv. Laura er forretsen min favoritt. Syns hun er så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
Det har jeg faktisk ike tenkt på før du sa det nå. Litt rart da, siden de hele tiden fokuserer på at de skal se så høye ut på bilder osv. Laura er forretsen min favoritt. Syns hun er så søt :)

Jeg heier også på henne :) Og Jennifer, hun er søt. Takler ikke Brittany og Erin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier også på henne :) Og Jennifer, hun er søt. Takler ikke Brittany og Erin.

Ja, Jennifer er og kjempe søt :)

Veldig enig når det gjelder Erin. Blææ!

Brittany er liksom for annonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jaaa, følger alltid med på America's next top model. :nigo: Mine favoritter er Jennifer og Nicole ( :klø: hun med det lange, røde håret - som alltid tar nydelige bilder). Håper en av dem vinner denne sesongen. Ingen av mine favoritter har vunnet siden aller første sesong. :bond:

Er forresten enig med dere at det å ikke kunne ha høyhælte sko på ''judging'' bare er tåpelig. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går det i reprise?

Får ikke sett det i kveld. Og fant ikke noe om når det går i reprise.

Det er sesong 12 som går på tv3. Du kan se alle episodene på webtv på tv3.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal begynne på episode 7 no. Jeg liker Nicole veldig godt :enig:

Tyra har slanket seg ser jeg.. hun som hadde så fine former :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal begynne på episode 7 no. Jeg liker Nicole veldig godt :enig:

Tyra har slanket seg ser jeg.. hun som hadde så fine former :)

Ja, Tyra var blitt mye tynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får Erin gå ut syns jeg.. Blææh!

Uansett hvor god du er, så kan du ikke jobbe som modell hvis du ikke kan oppføre deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der tipper jeg at det gjelder episode ni ele 10 ele noe sånt??? det er hvertfall episode 9 jeg kan se ligger på youtube :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ja!

Men en ting som irriterer meg er at disse såkalte "små" jentene ikke får lov til å bruke høye hæler under utstemmingen. Alle bruker jo flats og flipflops, tipper det ikke er tilfeldig. ;) Det må liksom understrekes at de er "under grensa".

Helt enig. har irritert meg siden første episode.

Heier på Nicole, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...