Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hei. Bestilte brudeting hos askepottogprinsen i September. Varene kom aldri, og jeg kontaktet selgeren flere ganger pr e-post, uten hell. I dag fikk jeg øynene opp, da jeg innså at nettbutikken var nedlagt, og jeg var en av mange som hadde blitt svindlet. Hun er tipset på www.nettsvindel.no og man finner ganske mye dårlig info når man søker. Hvordan går man fram for å få tilbake pengene sine etter å ha blitt lurt? Syns det er råttent å svindle mennesker, i det store og hele. SPESIELT oss som strever med både tid og penger for å få ting til å gå rundt i forb m et bryllup! Håper alle merker seg navnet hennes, og at flere i samme situasjon kan stå sammen. Endret 24. oktober 2009 av Bond
Pingting Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Ta kontakt med forbrukerrådet, de har garantert vært borti slike saker mange ganger før. Det kan jo også være en ide å kontakte programmer som TV2 hjelper deg. Jeg regner med at du sikkert må gå til politiet og anmelde etterhvert, dette høres ikke ut som penger du får igjen helt med det første (om hun har svindlet før har hun jo tydeligvis ikke skrupler). Håper virkelig det ordner seg!
Gjest Bond Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Glitnir Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Dette er jo et Ltd-selskap, altså et NUF, så det er dessverre sannsynligvis bare å glemme å få igjen en krone...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 hei, etter mye mas, fikk eg svar at kjole min komme om ca 10 dager, men nå gått 13 dager og ingen svar fra ho, bare at skredderen veldig flinke om må ha meir tid.. lure på om HUN prøver å få meir tid.. bare veit ikke til hva! eg skal gifte meg om noen uke og har ikke kjole..
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 hei, etter mye mas, fikk eg svar at kjole min komme om ca 10 dager, men nå gått 13 dager og ingen svar fra ho, bare at skredderen veldig flinke om må ha meir tid.. lure på om HUN prøver å få meir tid.. bare veit ikke til hva! eg skal gifte meg om noen uke og har ikke kjole.. Slikt er helt uhørt! Kan du ikke annullere kjøpet og kjøpe en annen kjole? Det er jo ergerlig at en person som utviser så elendig kundeservice skal tjene penger på denne måten..
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Slikt er helt uhørt! Kan du ikke annullere kjøpet og kjøpe en annen kjole? Det er jo ergerlig at en person som utviser så elendig kundeservice skal tjene penger på denne måten.. den er betalt..
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Slikt er helt uhørt! Kan du ikke annullere kjøpet og kjøpe en annen kjole? Det er jo ergerlig at en person som utviser så elendig kundeservice skal tjene penger på denne måten.. og eg veit nå, hvor dumt det var å betale på forhånd..
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 og eg veit nå, hvor dumt det var å betale på forhånd.. Føler virkelig med deg..Men pengene trenger ikke være tapt. Gi henne en advarsel, og politianmeld henne dersom det ikke noe skjer.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Føler virkelig med deg..Men pengene trenger ikke være tapt. Gi henne en advarsel, og politianmeld henne dersom det ikke noe skjer. Nå må samtlige her som er lurt av henne, få øynene opp og først og fremst melde henne til forbrukerrådet, deretter forbrukerinspektørene, OG politianmelde henne. Hun har sagt til FLERE at de skal få pengene tilbake, men dette er rett og slett løgn, dessverre Endret 25. oktober 2009 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Nå må samtlige her som er lurt av henne, få øynene opp og først og fremst melde henne til forbrukerrådet, deretter forbrukerinspektørene, OG politianmelde henne. Hun har sagt til FLERE at de skal få pengene tilbake, men dette er rett og slett løgn, dessverre Hun får svare så surt hun bare vil. Dette er en svindler, og det er bare å politianmelde henne først som sist, ikke noe å nøle med. Endret 25. oktober 2009 av Bond
Kamikatze Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Hallo? Har dere forskuddsbetalt, har dere jo brukt kredittkortet. Ta kontakt med kortselskapet ditt snarest.
Gjest En gjest Skrevet 24. oktober 2009 #13 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg prøvde domenet akkurat nå. Står bare at butikken er stengt av utvikler.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hun får svare så surt hun bare vil. Dette er en svindler, og det er bare å politianmelde henne først som sist, ikke noe å nøle med. Ikke glem å sende inn et tips til skattemyndighetene og, tipper på at hun har den del utestående der og de gir aldri opp Endret 25. oktober 2009 av Bond
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Hallo? Har dere forskuddsbetalt, har dere jo brukt kredittkortet. Ta kontakt med kortselskapet ditt snarest. Hallo? Forskuddsbetaling kan også bety overføring direkte til hennes bankkonto. Da har man ikke så mye å stille opp med..!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #16 Skrevet 25. oktober 2009 Betal alltid med kredittkort på nett. Da er det kredittkortselskapet som står ansvarlig for å gi deg tilbake penger..
Gjest Bond Skrevet 25. oktober 2009 #17 Skrevet 25. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 25. oktober 2009 #18 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hun krevde forskuddsbetaling. Jeg , mitt dumme troll, hadde da bestilt plenti av ting på nettet, stort sett med kredittkort, men jeg tenkte ikke på å bli lurt, så da hun krevde forhåndsbetaling, gjorde jeg det. trodde det hele var seriøst. Da jeg vil ha pengene mine tilbake, er hun sur og påpeker at man værsågo for stå i kø, og "tror du du er noe, som forventer at DU skal ha pengene DINE nå??" Frustrerende. Finnes dessverre mye om henne på nett, alt negativt, at hun ikke skammer seg Vi får anmelde og stå på, alle som en her inne. Håper hun får sin straff en dag. Hun er en svindlet, askepott og prinsen var et rent svindel prosjekt av en nettbutikk *Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 25. oktober 2009 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #19 Skrevet 25. oktober 2009 Hun krevde forskuddsbetaling. Jeg , mitt dumme troll, hadde da bestilt plenti av ting på nettet, stort sett med kredittkort, men jeg tenkte ikke på å bli lurt, så da hun krevde forhåndsbetaling, gjorde jeg det. trodde det hele var seriøst. Da jeg vil ha pengene mine tilbake, er hun sur og påpeker at man værsågo for stå i kø, og "tror du du er noe, som forventer at DU skal ha pengene DINE nå??" Frustrerende. Finnes dessverre mye om henne på nett, alt negativt, at hun ikke skammer seg Vi får anmelde og stå på, alle som en her inne. Håper hun får sin straff en dag. Hun er en svindlet, askepott og prinsen var et rent svindel prosjekt av en nettbutikk *Innlegget er endret iht reglene Bond, mod det derfor, at det hørtes helt logisk, når hun ville forhåndbetaling (liksom ville ikke inkasso sakene med kunder og krever penger fra de).. men se, det er vi nå som prøver å får penger tilbake fra ho.. ..med meg hun snakker (skrive egentlig bare) fint, hun lover kjolen til meg, men ikke tror på ho så mye.. eg skal får svar fra ho i dag, når kjolen komme, men hvær gang eg spøre, så sees ut at ho prøver bare å får meir tid.. nå det er nok!! blir ikke noe svar, anmelde eg saken til politien i morgen!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #20 Skrevet 25. oktober 2009 det derfor, at det hørtes helt logisk, når hun ville forhåndbetaling (liksom ville ikke inkasso sakene med kunder og krever penger fra de).. men se, det er vi nå som prøver å får penger tilbake fra ho.. ..med meg hun snakker (skrive egentlig bare) fint, hun lover kjolen til meg, men ikke tror på ho så mye.. eg skal får svar fra ho i dag, når kjolen komme, men hvær gang eg spøre, så sees ut at ho prøver bare å får meir tid.. nå det er nok!! blir ikke noe svar, anmelde eg saken til politien i morgen! nettop sa, at hun snakke med meg fint.. nå hun true meg med å anmelde meg sjikane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå