Gjest bente85 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Når man skal teste seg for om man er gravid, skal dette gjøres før mens? Jeg hadde sex i perioden 19.sept til 11.okt. I starten av denne perioden gikk jeg på antibiotika som jeg var ferdig med 2 dager før jeg hadde sex. Var ferdig med mensen forrige uke, men jeg føler kroppen er rar. Litt ubehag i brystene og har litt ubehag nedenfor magen også av og til. Jeg tok en test forrige uke, men den er negativ. Tenkte kanskje jeg ikke ventet lenge nok for å sjekke om jeg kan ha blitt gravid på denne tiden, så lurer på om jeg skal ta en test til, rundt mens tiden igjen, for den er om 2 uker ca.
Gjest bente85 Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Føler også at jeg har vært mye trøtt den 5.okt, 3 dager før jeg fikk en blødning. Tiden etter kan jeg sove 12-13 timer om natta og jeg kan å gå å legge meg om ettermiddagen og sove 2-4 timer også står jeg opp igjen. Noen timer etter at jeg har stått opp, sitter jeg å gjesper. Det må jo være tegn på at jeg er trøtt igjen? Ellers føler jeg med lat som ikke orker noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå