Gå til innhold

Ordflommen på KG


Sandman

Anbefalte innlegg

...all ordflommen på KG, syns jeg ofte er bulende skriftlærd, nærmest konføderal i sin mulitple aksentuering av den integrative komplementaritet innenfor senkonstruktivismens kausale transparens.

Noen som er enige med meg i det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ta den ordboka og slå deg ihjel med den Sandman.

Devon

Vil det si at en saklig og konstruktiv debatt rundt min påstand er utenfor rekkevidde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...all ordflommen på KG, syns jeg ofte er bulende skriftlærd, nærmest konføderal i sin mulitple aksentuering av den integrative komplementaritet innenfor senkonstruktivismens kausale transparens.

Noen som er enige med meg i det??

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::enig::enig::enig::enig::enig::enig:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!

Devon

Devon.....vi aner vel ikke en viss underliggende aggresjon her, gjør vi vel? :ler:

...det sier jo en del om min ynkelige personlighet, at jeg rekker å bli uvenner med en helt ny og fersk bruker straks vedkommende har kommet innenfor døra, og som kun har en KG-fortid som sporadisk gjest....

*Sandman skammer seg og bruker søndags-ettermiddagen til å skade seg selv*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...all ordflommen på KG, syns jeg ofte er bulende skriftlærd, nærmest konføderal i sin mulitple aksentuering av den integrative komplementaritet innenfor senkonstruktivismens kausale transparens.

Noen som er enige med meg i det??

Enig? Jeg hadde akkurat tenkt å skrive det samme selv

...helt ordrett. Snakk om sammentreff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her reiser du en viktig debatt, Sændius - særlig hvis du selv hadde skjønt et minniemum av innholdet.

Kunne du ikke bare sagt "Skjerp dere, for helvete" slik du pleier?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er ikke mulig å skjønne noe minnimimum av dette....Har slått opp i fremmedordboka for om mulig å kunne bidra m en enkel og grei oversettelse, men Sandmans flotte vendinger viser seg å være ikke-eksisterende....ordene, altså.....

Var d noen som nevnte lurendreiersker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...all ordflommen på KG, syns jeg ofte er bulende skriftlærd, nærmest konføderal i sin mulitple aksentuering av den integrative komplementaritet innenfor senkonstruktivismens kausale transparens.

Noen som er enige med meg i det??

Nå synes jeg at det er på tide at vi begynner å diskutere de mer relevante og resiproke antitesene, som for øvrig inntil nylig ikke har vært særlig relevante i sin anvendelse, noe som for øvrig antas å skyldes mangel på de mer empatiske symptomer i det anglosiske samfunn vi tross alt lever i - dette på tross av det paradigmeskiftet som banet vei for de humanitære futuristtilhengerne som nok ikke er helt klar over utbredelsen av sine stigmatiserende analyser basert på på de post-traumatiske stress-symptomer de synes å fremkalle hos den intellektuelle fløyen av vårt impresjonstsamfunn, som jo heller ikke kan bebreides, hverken direkte eller indirekte for å virke samlende rundt en felles proporsjon, men i stedet synes de å implisere en mer perifer maskepi rundt det som på folkemunne populært kalles den totale entropi, som ikke under noen omstendighet må mistolkes med den evangelistiske tilnærmelsen som har vært relativt utbredt den siste tiden.

Så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå synes jeg at det er på tide at vi begynner å diskutere de mer relevante og resiproke antitesene, som for øvrig inntil nylig ikke har vært særlig relevante i sin anvendelse, noe som for øvrig antas å skyldes mangel på de mer empatiske symptomer i det anglosiske samfunn vi tross alt lever i - dette på tross av det paradigmeskiftet som banet vei for de humanitære futuristtilhengerne som nok ikke er helt klar over utbredelsen av sine stigmatiserende analyser basert på på de post-traumatiske stress-symptomer de synes å fremkalle hos den intellektuelle fløyen av vårt impresjonstsamfunn, som jo heller ikke kan bebreides, hverken direkte eller indirekte for å virke samlende rundt en felles proporsjon, men i stedet synes de å implisere en mer perifer maskepi rundt det som på folkemunne populært kalles den totale entropi, som ikke under noen omstendighet må mistolkes med den evangelistiske tilnærmelsen som har vært relativt utbredt den siste tiden.

Så!

Eller som jeg nevnte tidligere:

Skjerp dere, for helvete!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier bare som min gode venn, Karen Walker:

"Gosh, I don't think that I've ever been stressed out. Why would I be? I've got practically no responsibilities, my job's a breeze and I've got a KILLER rack. Good morning! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...