Gå til innhold

Min kommende svigertiger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Herregud, min kommende svigermor er f... ikke sann! I går spurte jeg henne om hun kunne hjelpe til å pynte og dekke bord dagen før bryllupet, og gjett hva hun svarte: Hun skal være bortreist til selve dagen, forberedelsene må vi klare selv! I tillegg lurte hun på noen av hans familie i det hele tatt ville bidra en gang til, han har jo vært gift en gang før!

Selv er hun gift for tredje gang, og påpekte for min kjære at "alle gode ting er tre", og "eplet faller ikke langt fra stammen"!!

H J E E E E E E L P !

Kan noen si meg hvordan jeg noen gang skal klare å LIKE dette mennesket?

Må også nevne at det ble diskusjon rundt det nyyydelige brudebildet de hadde sist gang, ja det var så nydelig at det sto utstilt hos fotografen.

Jeg spyr og griner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du MÅ på ingen måte like henne, men for din egen del bør du forsøke å gjøre ditt til ikke å skape konflikt. Vær diplomatisk, ta ikke opp kontroversielle emner, og lag ikke bråk av detaljer. Men samtidig må du selvfølgelig si i fra dersom hun tramper over streken må du selvfølgelig si klart i fra at dette aksepterer du ikke. Eller aller best, la din kjære si i fra.

Vend det døve øret til når hun snakker om hans x, det forrige bryllupet og alt som har med det å gjøre. Vær høflig og veloppdragen, på den måten viser du at du er den mest fornuftige av dere to. Dersom hun ikke ønsker å hjelpe til med bryllupsforberedelsene, så må hun få lov til det. Men at hun sier at ingen i hans familie vil hjelpe til, trenger ikke nødvendigvis å stemme overens med virkeligheten. Spør dem selv, og dersom det virkelig er tilfelle får du noen andre til å hjelpe til. Så kan de ha det så godt.... Du har sikkert veninner eller egen familie som er glade for å hjelpe dere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...