Gjest gjest. Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har lagd kyllingfillet innrullet i bacon før, men baconet blir ikke så sprøtt som ønskelig. Noen som vet fremgangsmåten for å få det sprøtt? Har tidligere kun rullet baconet rundt og hatt det i ovnen på ca 200 grader i en halv time... skal det kanskje stekes i panna først?
Xtra_lilje Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 jeg har stekt hele sulamitten litt i stekepannen etterpå, bare frese fort for å få en stekeskorpe.
Pingting Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 jeg har stekt hele sulamitten litt i stekepannen etterpå, bare frese fort for å få en stekeskorpe. OT-kommentar, men den signaturen din er den morsomste jeg har sett på lenge! Så saklig svar: har du grill på ovnen din, TS? Lenge siden jeg laget dette sist, men jeg mener å huske at jeg stekte hele greia i panna først, så stekte i ovnen og satt det noen minutter under grillen til slutt
Gjest ts Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 hehe tror kanskje jeg får frese hele sulamitten litt etterpå da. Vassent bacon er no good..
Gjest SmallTalk Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Du kan faktisk fint steke kyllingfileetene i stekepanna også. Da blir baconet sprøtt.
Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg pleier å frese filtene litt for så legge dem i ovnen i ca 15 minutter. Så surrer jeg bacon rundt og freser de i pannen til det blir sprött.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 hehe tror kanskje jeg får frese hele sulamitten litt etterpå da. Vassent bacon er no good.. Det er bedre å frese dem i pannen -før- du putter dem i ovnen. Litt på pannen i sterk varme gjør at de får stekeskorpe, og holder bedre på saftigheten.
Ella_Grey Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg pleier å steke først i panna, og så inn i steikovnen med en ostskive oppå. Blir veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå