Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe et bilsete til, så vi har et i hver bil. Vi vurderer dette. Noen som har dette, eller vet noe om dette?

Vi har isofix i bilen, og ønsker å ha et bakovervendt bilsete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring. Mener å ha hørt bra ting om Recaro.

Eneste jeg ble litt skeptisk til var om den bøylen ved barnets ben kommer til å være veldig i veien når barnet blir større og trenger mer benplass.

Og hvis du har et barn som vokser for (i kg) så er opptil 18 kg fort litt lite. (Det finnes mange bakovervendte seter som er opptil 25kg.)

Skrevet

Grunnen til at jeg vurderer dette er at vi får Recaro veldig billig pga kontakter... :) Vi får også HTS litt billigere enn full pris, så tenker på Izi Combi X2 også. Men sikkerhet er viktigere enn pris!!

Hvilket bilsete vil du anbefale, Susan?

Skrevet
Grunnen til at jeg vurderer dette er at vi får Recaro veldig billig pga kontakter... :) Vi får også HTS litt billigere enn full pris, så tenker på Izi Combi X2 også. Men sikkerhet er viktigere enn pris!!

Hvilket bilsete vil du anbefale, Susan?

Jeg har kun erfaring med Britax, og er fornøyd med det. Men det finnes mange andre bra seter der ute.

Det er sikkert andre som er bedre på å anbefale seter enn meg.

Jeg nevnte bare ting jeg ble skeptisk til med akkurat dette setet. Uten at noen av tingene gjør det til et mindre sikkert sete. ;)

Skrevet

Vuderer Britax two-way elite etter å ha lest litt på nettet:)

Skrevet

jeg har hts og er veldig fornøyd.

er versjon 1 da.. (altså uten isofix og nytt " design" )

men kvalitetsmessig er de nok like

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...