Gå til innhold

Six Feet Under


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny tv-serie å følge med på, og har hørt mye positivt om Six Feet Under. Noen som kan gi sin mening? Er den kun for "spesielt interesserte", eller vil den fenge de fleste? Jeg liker drama, til opplysning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å se Six Feet Under for et par dager siden. Har sett de fem første episodene nå, og synes den virker lovende. Hvis du liker drama-sjangeren så vil jeg tro den passer bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Six Feet Under! Vil ikke si den er for spesielt interesserte, selv om den er litt annerledes enn mange andre serier. Den skiller seg ut på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på denne serien fra begynnelse til slutt, siden det har vært så mye å følge med på tv'n. Fulgte med på så mye at jeg nesten ikke kunne gjøre noe på kveldene, så måtte bare slutte.

Men når jeg kommer over six feet under på tv, så sitter jeg å ser på det. Synes det er en ganske bra og annerledes serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Six feet under! Litt spesiell serie som det tok litt tid før jeg begynte å like, men ble helt hekta til slutt. Siste scene i siste episode sitter som spikra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger Six feet under! Litt spesiell serie som det tok litt tid før jeg begynte å like, men ble helt hekta til slutt. Siste scene i siste episode sitter som spikra.

Beste avslutningen på en serie noensinne! Kan se den om og om igjen, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Jeg elsker den serien også,utrolig bra :)

Syns den bare ble bedre etterhvert jeg, og har planer om å se den om igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Synne_*

Kvalitetsserie, og en sjelden perle sammenlignet med alt annet møl som spys ut i disse dager (og har blitt spydd ut på tv-skjermene de siste årene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket de 2-3 förste sesongene, men resten sklei helt ut..har ikke sett noe siden.

Det var én sesong som var ganske dårlig (da det handlet mest om Claire på kunstskole..), men jeg synes serien hentet seg inn igjen, og det var verdt det å se den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baregjest

Jeg elsket den serien!

Jeg hadde ikke trodd den var noe for meg, men så begynte jeg å se en en gang jeg hadde lite å gjøre. Ble totalt hekta, og vil ikke si det er en serie for spesielt interesserte. Jeg vil vel egentlig si at jeg ikke liker døde mennesker og sånn spes godt, men i denne serien blir det gjort på en så fin måte. Noen elementer i serien er litt "fjerne", men det blir heller ikke upassende.

Og det er såå mange flotte karakterer!

(ellers vil jeg anbefale Brothers and Sisters, den er også veldig bra)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...