Gå til innhold

hvor liker menn å bli berørt

Fremhevede innlegg

Gjest ny kjæreste
Skrevet

jeg har ny kjæreste. han forrige likte ikke særlig berøring av kropp, skulle liksom bare suges og samleie.

så dette har ført til at jeg er helt "blank" på det å tilfredstille med berøring.

hva liker menn??

hvor skal jeg berøre?

erogene soner???

Tips tas imot med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Uff, det var da en dårlig første erfaring du hadde. De mennene jeg har vært sammen med, har likt å bli kjælt og kost med overalt ;)

Skrevet

Menn liker vell å bli berørt på samme steder som oss jenter tenker jeg :) Jeg anbefaler å spørre kjæresten din om hva han liker.

Skrevet

Spørre er sikkert lurt :) Eller prøve. Selv er jeg fryktelig glad i å bli strøket på ryggen og nederst på magen - sånn bortsett fra mer obvious steder også.

Skrevet

prøv deg frem og snakk sammen, menn er vel igrunnen like forskjellige som oss jenter på hva de liker og ikke. Min kjæreste har steder som jeg ikke har tenkt over før, og tenner kjempe på ting jeg aldri før har tenkt over engang. Jeg er utålmodig, så jeg fant ut ved å spør ham om det var noe spesiellt han visste han likte ekstra. :)

blanding er bra, spør og prøv. :)

Skrevet

Kjøp en bok av tracey cox. Der er det ganske klart beskrevet hva som er vanlig pluss andre nyttige tips. Du kan også google mens erogenous zones eller noe sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...