Nikki Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Tenkte at jeg skulle være litt smart og legge inn spørsmålet her. Dere skjønner at jeg har ikke reist mye rundt omkring i verden. Har vært i en del land utenfor skandinavia, men ikke på mange eksotiske plaser. Så jeg lurer på om dere kan gi meg noen tips om aktuelle reisemål for bryllupsreiser. Vil helst ikke overskride prisen med 20 000 kr. Da jeg er ferdig utdannet like før bryllupet, så er ikke lommeboken den som er fullest. Håper på mange svar
hegelille Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Hva med å prøve Tyrkia? Det er et billig land med verdens tredje beste kjøkken. Og laa meg få si... det er mye (og da mener jeg mye) god mat der, det gjelder bare å tørre å prøve. Folket der er hyggelig og der finnes masse muligheter annet enn å ligge på stranda. Hva med å prøve et tyrkisk bad?12
fruenge Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...747&forum=14&11 Det går jo an å lete litt inn i forumet før du stiller spørsmålet da. nå gjorde jeg den jobben for deg og under finnes lenke til mange tips. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...747&forum=14&11
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #4 Skrevet 24. april 2002 Herregud så grinete vi er da Fruenge! Nikki: Er de 20000 inkludert lommepenger? Hvor lenge vil dere være borte og hva slags ferie ønsker dere?12
Nikki Skrevet 24. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2002 Pamella. De 20000 er bare for reise og opphold. Lommepenger kommer i tillegg. Hadde vært greit med 14 dager da det blir den første reisen vår på tre år. Så da må vi nesten ha 14 dager. Fruenge. Takk for at du gjorde jobben for meg. Beklager hvis det var mye arbeid for deg.
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #6 Skrevet 24. april 2002 hm.. hva med Thailand? Hvis dere reiser på egenhånd kan dette bli veldig billig! Men da må dere selvfølgelig sette ned kravene litt... Flyreisa kan du få til 6000 tur/retur per pers, og du kan bo flott for 100 kr natta. Ellers så kan jeg anbefale karibien. Enten cruise eller tilbringe tiden på en av øyene. Jeg tror dere får to uker med alt inkludert for ca 10 000 per pers på den dominikanske repulikk. Og da trenger man jo ikke mye lommepenger! Cruise kan det hende er noe dyrere, regn med ca 10000-15000 per pers. Det er ikke noe vits i å legge penger i finere lugar, der er man jo ikke likevel, og de minste er faktisk veldig fine! Her er også alt inkludert unntatt alkohol. Det var iallefall noen eksotiske reisemål... Hva med å sjekke priser for turer i afrika? Tror ikke det er så innmari dyrt det heller. Ring rundt til all verdens reisebyråer og be om kataloger og prislister, eller sjekk nettet. Jeg reiste med royal Caribbean Cruise Lines og kan aldri glemme den fantastiske turen vi hadde. Jeg skal tilbake!!12
Nikki Skrevet 24. april 2002 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2002 Tusen takk for all hjelp Pamella. Det var veldig snilt av deg.
fruenge Skrevet 24. april 2002 #8 Skrevet 24. april 2002 Sur er jeg ikke, men men kan jo feks se 10 tråder lengre ned for å se om det du lurer på er diskutert nylig.
Nikki Skrevet 25. april 2002 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2002 Fruenge. Beklager, men det var ingen tråder ti lengre ned da jeg skrev. Uansett så er man ikke så veldig våken så tidlig på morgenen...
fruenge Skrevet 25. april 2002 #10 Skrevet 25. april 2002 20 tema lenger ned ligger en overskrift med bryllupsreise. Vel, her er et råd fra meg, Thailand, der får man mye for pengene. Du skulle klare et bra hotell der i 2 uker for summen du har oppgitt. Domenikanske republikk var jeg på bryllupsreise, men jeg hadde ikke reist hit hvis jeg ikke kunne ha vært på et 5 stjerners hotell. Det kostet oss 30.000 for to pers, alt inkl. Jeg har hatt fine turer til Malaysia o Singapor med ryggsekk og etter dette elsker jeg Malaysia. Fly til hovedstaden KL et par netter på et fint hotell og så 10 dager på en av øyene, feks Perhentian Island vil dere klare for litt over 10.000,- pr pers. vel og merke hvis dere ordner selv via Internett og booker fly selv. Her er lenke til bosteder på øya: http://www.perhentianferry.com.my/Pulau_Perhentian.htm
Gjest gurimalla Skrevet 25. april 2002 #11 Skrevet 25. april 2002 Det spørs litt hva dere er ute etter. Tror dere kan få et veldig bra tilbud på en gresk øy for kr. 10 000 pr. pers, men det er ikke så veldig eksotisk. Afrika blir nok litt for dyrt, hvis du drar dit må man dra på safari og det koster en del penger. I tillegg er hotell i Afrika ganske dyrt. Egypt kan være et alternativ, men hvis dere skal reise på sommeren er det veldig varmt. Jeg er enig med fruenge i at Malaysia er et godt alternativ, ikke så veldig dyrt, men romantisk og eksotisk. 12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #12 Skrevet 26. april 2002 Kutt ut da folkens - la folk spørre Vi har ikke vært på brylllupsreisen ennå , menb vi reiser til Sicilia nå i Juni. Gleder meg som en unge 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå