Gå til innhold

Tankespinn & Filosofi..


bippbipp

Anbefalte innlegg

Noen leveregler

Aksepter bare det faktum at noen dager er du duen og andre dager er du statuen.

Pass alltid på at dine ord er myke og søte - du kan komme til å måtte ete dem en dag.

Pass alltid på at du til enhver tid leser lektyre som er passende og allment akseptert, i tilfelle du plutselig skulle falle om å dø midt under lesingen.

Ta deg i akt for å innta sterke drikker. De kan få deg til å skyte en likningsfunksjonær, og bomme.

Kjør forsiktig. Det er ikke bare biler som kan bli tilbakekalt av sin skaper.

Dersom livet kun gir deg sitroner, press saften ut av dem, fyll saften i en vannpistol og sprut i øynene på alle du ikke liker.

Dersom du ikke klarer å slå computeren din i sjakk, prøv kickboksing.

Dersom du låner noen 100 kroner, og du ikke ser vedkommende igjen, var det antagelig verdt det.

Hvis du prøver og feiler i ett sett, juks. Repeter dette til du blir tatt. Deretter lyver du.

Kjøp aldri en bil du ikke greier å skyve.

Kan hende er din oppgave her i livet kun å være til skrekk og advarsel til andre.

Prøv aldri å lære en gris å synge. Det er bortkastet tid for deg og sannsynligvis meget irriterende for grisen.

Det er ingen som bryr seg om du kan danse eller ei. Bare dans.

Når alt synes å gå din vei, befinner du deg et helt annet sted.

Du blir hva du spiser, så hold deg borte fra marinert kylling.

Vær snill mot nerdene på skolen - du vil komme til å jobbe for dem senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du elsker henne, la henne gå...

Pessimisten ville si:

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Kommer hun tilbake, er hun din

Hvis ikke, ser du henne selvsagt aldri mer.

Optimisten ville si:Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Ta det med ro, hun kommer tilbake.

En mistenksom person ville si:

1)

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Kommer hun noen gang tilbake, spør henne hvorfor.

2)

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Men få noen til å følge etter henne.

3)

Hvis du elsker henne,

---

Er du sikker på at du elsker henne?

En mafiaboss ville si:Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Kommer hun tilbake, er hun din

Hvis ikke, få tak i henne!

En jeger ville si:

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Ikke vent på at hun skal komme tilbake, spor henne opp og jag henne hit.

En utålmodig person ville si:

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Kommer hun ikke tilbake innen noen timer, så glem henne.

En tålmodig person ville si:

Hvis du elsker henne,

La henne gå.

Hvis hun ikke kommer tilbake, vent til hun kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for

...at jeg har barn som ikke gjør leksene sine eller rydder rommene sine, men som istedenfor ser på TV, fordi da er de i det minste hjemme og ikke ute og gjør ugagn.

...at jeg får betale skatt, for det betyr at jeg i det minste har en jobb.

...at jeg er den eneste som rydder etter en fest, fordi det betyr at jeg har mange venner som har vært på besøk.

...at jeg har klær som er for trange, fordi det betyr at jeg har nok å spise og sulter derfor ikke.

...at jeg som oftest kommer i skyggen av andre, fordi det betyr i det minste at solen skinner.

...at jeg har en plen som må klippes, et hus som må males og vinduer som må vaskes, fordi det betyr at jeg har et hjem.

...at så mange kritiserer regjering og Storting, fordi det betyr bare at man har talefrihet i dette landet.

...at jeg finner en parkeringsplass, selv om den er lengst mulig unna kjøpesenteret, for det betyr at jeg er i stand til å gå selv og at jeg er velsignet med egen transport.

...at strømregningen er skyhøy, fordi det betyr at jeg ikke fryser.

...å høre enkelte stemmer i kirkekoret synge falskt, fordi det betyr at hørselen min er i orden.

...at jeg har hauger med skitne klær liggende, fordi det betyr at jeg har klær å kle meg med.

...å våkne til vekkerklokken hver morgen, fordi det betyr at jeg er i live.

...å motta massevis av e-mail, fordi det betyr at jeg har mange venner som tenker på meg.

...å ha en samboer som snorker, for det betyr at han (/ hun) ikke er ute på byen med andre kvinner (/ menn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er takknemlig for

...at jeg har barn som ikke gjør leksene sine eller rydder rommene sine, men som istedenfor ser på TV, fordi da er de i det minste hjemme og ikke ute og gjør ugagn.

...at jeg får betale skatt, for det betyr at jeg i det minste har en jobb.

...at jeg er den eneste som rydder etter en fest, fordi det betyr at jeg har mange venner som har vært på besøk.

...at jeg har klær som er for trange, fordi det betyr at jeg har nok å spise og sulter derfor ikke.

...at jeg som oftest kommer i skyggen av andre, fordi det betyr i det minste at solen skinner.

...at jeg har en plen som må klippes, et hus som må males og vinduer som må vaskes, fordi det betyr at jeg har et hjem.

...at så mange kritiserer regjering og Storting, fordi det betyr bare at man har talefrihet i dette landet.

...at jeg finner en parkeringsplass, selv om den er lengst mulig unna kjøpesenteret, for det betyr at jeg er i stand til å gå selv og at jeg er velsignet med egen transport.

...at strømregningen er skyhøy, fordi det betyr at jeg ikke fryser.

...å høre enkelte stemmer i kirkekoret synge falskt, fordi det betyr at hørselen min er i orden.

...at jeg har hauger med skitne klær liggende, fordi det betyr at jeg har klær å kle meg med.

...å våkne til vekkerklokken hver morgen, fordi det betyr at jeg er i live.

...å motta massevis av e-mail, fordi det betyr at jeg har mange venner som tenker på meg.

...å ha en samboer som snorker, for det betyr at han (/ hun) ikke er ute på byen med andre kvinner (/ menn.)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg er takknemlig for

...at jeg har barn som ikke gjør leksene sine eller rydder rommene sine, men som istedenfor ser på TV, fordi da er de i det minste hjemme og ikke ute og gjør ugagn.

...at jeg får betale skatt, for det betyr at jeg i det minste har en jobb.

...at jeg er den eneste som rydder etter en fest, fordi det betyr at jeg har mange venner som har vært på besøk.

...at jeg har klær som er for trange, fordi det betyr at jeg har nok å spise og sulter derfor ikke.

...at jeg som oftest kommer i skyggen av andre, fordi det betyr i det minste at solen skinner.

...at jeg har en plen som må klippes, et hus som må males og vinduer som må vaskes, fordi det betyr at jeg har et hjem.

...at så mange kritiserer regjering og Storting, fordi det betyr bare at man har talefrihet i dette landet.

...at jeg finner en parkeringsplass, selv om den er lengst mulig unna kjøpesenteret, for det betyr at jeg er i stand til å gå selv og at jeg er velsignet med egen transport.

...at strømregningen er skyhøy, fordi det betyr at jeg ikke fryser.

...å høre enkelte stemmer i kirkekoret synge falskt, fordi det betyr at hørselen min er i orden.

...at jeg har hauger med skitne klær liggende, fordi det betyr at jeg har klær å kle meg med.

...å våkne til vekkerklokken hver morgen, fordi det betyr at jeg er i live.

...å motta massevis av e-mail, fordi det betyr at jeg har mange venner som tenker på meg.

...å ha en samboer som snorker, for det betyr at han (/ hun) ikke er ute på byen med andre kvinner (/ menn.)

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: bra sagt :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...