Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har tidligere en ME-diagnose, men er så og si helt bra nå. Helt som før er jeg ikke, men bedre enn jeg noen gang hadde turt å håpe på Så dukker denne svineinfluensaen opp, og jeg tør bare ikke å ta vaksinen. Er jo så redd for at jeg ikke skal tåle den, og bli syk igjen. men jeg er redd for selve viruset også. mest av alt har jeg lyst til å ta med meg familien, og reise på hytta på fjellet og bli der... Hva tenker dere andre i lignende situasjon om sette?
Gjest mubba Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Lurer også på dette. Jeg har ME og har de siste månedene vært verre enn normalt. Jeg velger å ta vaksinen (hvis det er flere igjen...). Brygger på noe nå, tror jeg, men hvis det viser seg at jeg ikke blir syk de neste dagene tar jeg den. HVORFOR? Fordi jeg har dårlig immunforsvar. Fikk ME etter kyssesyka og immunforsvaret er ikke bra. Har årlig rundt 4 luftveisinfeksjoner. Får jo bare håpe det ikke er svineinfluensa jeg brygger på :s
Gjest ts Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Lurer også på dette. Jeg har ME og har de siste månedene vært verre enn normalt. Jeg velger å ta vaksinen (hvis det er flere igjen...). Brygger på noe nå, tror jeg, men hvis det viser seg at jeg ikke blir syk de neste dagene tar jeg den. HVORFOR? Fordi jeg har dårlig immunforsvar. Fikk ME etter kyssesyka og immunforsvaret er ikke bra. Har årlig rundt 4 luftveisinfeksjoner. Får jo bare håpe det ikke er svineinfluensa jeg brygger på :s Hvis du tar den, vil jeg gjerne høre hvordan det gikk:)
Gjest mubba Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 skal gi beskjed ja;p leste nettopp at de er tom for vaksiner for de som ikke har bestilt time på vaksinekontoret.... hm
Snop Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Åh, jeg lurer på det samme... Jeg har diagnosen ME og har gjennomsnittlig en luftveisinfeksjon i måneden, har hatt 8 antibiotikakurer så langt i år i tillegg til sopp som har jevnlige utbrudd på ymse kroppsdeler. Orker ikke mer medisiner og kjemikalier i kroppen men orker heller ikke mer sykdom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå