Gå til innhold

Er det bare meg som mister all matlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns alle sier de har så lyst på hamburger/kebab/eller annen feit og usunn mat da...

Er jeg alene her i verden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Uforbache Gabrielsen
Skrevet
Er jeg alene her i verden?

Hehe, nei du er nok ikke alene om det. Å ikke ha matlyst og være kvalm er selve definisjonen på å være skikkelig fyllesjuk det.

Skrevet
Hehe, nei du er nok ikke alene om det. Å ikke ha matlyst og være kvalm er selve definisjonen på å være skikkelig fyllesjuk det.

Hehe, godt. Føler bare alle snakker om at det er sååå godt med sånn type mat dagen derpå. Selv foretrekker jeg vann...!

Skrevet

nei, du er ikke alene! Jeg har ikke lyst på vann , mat eller noe dagenderpå1 Men må jo få i meg noe vann og cola. Langt ut på ettermiddagen kvelden får jeg i meg litt

Skrevet

Når jeg våkner dagenderpå,så er jeg kvalm og har ikke lyst på noen ting. Men når jeg tvinger i meg litt frokost,så blir jeg mye bedre,og resten av dagen har jeg bare lyst på feit og salt mat :)

Gjest Gjest_Elle_*
Skrevet

Du er ikke den eneste. Hvis jeg føler at jeg har danset i mini på bordet uten truse, noe jeg aldri gjør - jeg går i bukser - men kan føle meg så dårlig særlig hvis eksen (før) var et troll og løg om hva jeg hadde sagt. Noe jeg ikke hadde sagt når jeg ble i stand til å prate med folk. Det verste jeg har gjort animert er å vise puppene til hans venner, men de satt og spilte og røyka og jeg syntes jeg måtte ha oppmerksomhet. Det fikk jeg i to sekunder, så fortsatte de.

Da gikk jeg og la meg på sofesofaen i hjørnet. Men det henger igjen, jeg tror alltid at jeg har gjort noe dumt, fordi jeg fikk sånn kjeft av sambo dagen etterpå - han jugde og sa at jeg hadde strippet og danset. Nå er jeg heldigvis singel, og har ingen mann som er sjalu og slu. For det eneste jeg hadde gjort var å vise puppene de hadde sett hundre ganger på Ingjerstranda.

Vann er nødvendig, toalettpapir, spybøtte, enkelt lesestoff, to flak potetgull eller fem peanøtter, og sove litt til. Kokte egg er en vinnertier, lett å få ned. Samme med juice. Og masse vitaminer, særlig b-vitaminer og par multi.

Men noen ganger må jeg ringe de jeg har vært hos og spørre om jeg dummet meg ut. Neida. Får gjerne motsatt spørsmål tilbake.

Skrevet

Jeg spiser hele dagen dagerderpå. Det er helt sinnsykt hvor store mengder mat jeg får i meg. ;)

Skrevet
Jeg spiser hele dagen dagerderpå. Det er helt sinnsykt hvor store mengder mat jeg får i meg. ;)

Hehe, jeg og! Nesten rart at jeg ikke spyr av alt jeg stapper i meg, det føles ut som det ikke er bunn i meg. Og jeg kan drikke litervis med juice!

Men før i tiden da jeg ikke skjønte at jeg måtte passe på å ikke drikke for mye forskjellig og unngå å legge meg i stigende rus, lå jeg og kastet opp hele dagen derpå og fikk ikke i meg noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...