Gå til innhold

????????????????????


bippbipp

Anbefalte innlegg

Sååååå kjedelig det plutselig ble her da.. :x alle er borte jo...oxo på en lørdagskveld. Hmm, er det noen der ute???? OHOY!!

kJEDER meg...knskje jeg må.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg :D

HALLOIZ AL . GOD MORGEN!! FODRSVANT LIKEVEL JEG. GIKK OG LA EN KABAL HELT FOR MEG SELV.. :hoho: EDDERKOPPKABAL. LIKER DU DEN?? ER HEKTA, MÅ HA MED ET PAR OMGANGER FØR KØYA. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg og, det er noen som har behov for skjønnhetssøvnen sin bippen, ikke alle kan sitte oppe hele natten kroppen behøver søvn. poser under øynene er ikke noe fint :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og' date=' det er noen som har behov for skjønnhetssøvnen sin bippen, ikke alle kan sitte oppe hele natten kroppen behøver søvn. poser under øynene er ikke noe fint :hoho::hoho:[/quote']

Det er sant. Hadde du sett meg nå :kjempesinna: hadde du sikkert løpt i panikk. :hoho::hoho: Svære blåsvarte poser under øynene. Blitt lite søvn siste dagene ja.Men i morgen begynner heldigvis skolen igjen, såda må jeg bare legge meg tidlig.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høh? Er det Lørdag i dag? Eller forvirrer du det rotete hodet mitt? :o

Hehehe...er nok søndag i dag, Kira. Men det fant du sikkert ut etter hvert. :hoho::hoho: :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...