scorpion73 Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Må bare fortelle dere som har bryllupsnerver at dere er ikke alene. Selv er jeg en kontroll frik, som har planlagt alle små detaljer til bryllupet til minste lille hjerte. Så har jeg god tid igjen å da, det vet jeg,men jeg har fått nervene nå jeg. Våknet her om natta til verdens værste drøm.Jeg er kokk og servitør selv å skal jeg sammen med forloveren min, og moren min lage koldtbordet selv.Drømte at alt gikk smurt, helt inntil vi fant ut da vi satte det siste fatet på plass, at jeg hadde kun en halvtime igjen til kirken, så hadde jeg glemt å reise til frisøren. Ikke fant jeg klærna mine heller osv. Grusomt å ha det sånn. En annen drøm jeg har hatt er at ingen vil komme. Men jeg trøster meg med det at nervene kommer nå, og da slipper jeg de jo dagene før(hehe)12
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Vi gifter oss om 4 uker! Jeg har hatt sånne drømmer i mange måneder, men jeg karakteriserer dem ikke som bryllupsnerver. Om dagen er jeg helt rolig, går liksom og venter på at nervene skal melde sin innmarsj, men de er ikke kommet ennå. Mye kan skje på 4 uker.......
Mistyen Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 Joda...tror det er nerver, for sånne gruuuusomme drømmer har jeg også. At man glemmer at det er bryllupsdagen, kjolen ryker i sømmene og sløret revner i en bildør. Det værste er når min mann kaster opp under vielsen og utover hele meg...*ler* Men, ettersom jeg har forstått så er det flere enn meg som har opplevd dette, så da får man bare prøve å roe seg ned på dagtid. Drømmene kan man jo ikke noe for....... 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå