Gå til innhold

Låne boblebadet vårt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, jeg synes et badekar (med eller uten massasje ;) ) er veldig privat. Man sitter jo tross alt naken oppi der... (jeg bader ihvertfall ikke inne med badetøy på)

Vi har utendørs spa, og der har vi med folk støtt og stadig, men da dusjer man først, og vi har alle på oss badetøy, så det blir noe helt annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, jeg synes et badekar (med eller uten massasje ;) ) er veldig privat. Man sitter jo tross alt naken oppi der... (jeg bader ihvertfall ikke inne med badetøy på)

Vi har utendørs spa, og der har vi med folk støtt og stadig, men da dusjer man først, og vi har alle på oss badetøy, så det blir noe helt annet.

Men står ikke folk nakne i dusjen deres da?

Skrevet
Denne venninnen er blant mine nærmeste venner, men det føles likevel ikke naturlig at hun skal komme å bade her fordi hun har lyst til å prøve boblebadet vårt..! Kjenner jeg henne rett står hun utenfor huset vårt en dag med badetøy under armen og gliser! ;) Kommer vel an på humøret om jeg slipper henne inn eller lukker igjen døra... Høres kanskje dramatisk ut, men har ikke behov for å dele vårt private boblebad med andre...

Da syns jeg du på en hyggelig/spøkefull måte si til henne at du ikke låner ut boblebadet, før hun dummer seg ut.

Si noe ala "Låne bort boblebadet? Nei, erru gæææærn. Det føler jeg blir som å låne bort tannbørsten eller dobbeltsenga." og så ler du det bort.

Skrevet
Da syns jeg du på en hyggelig/spøkefull måte si til henne at du ikke låner ut boblebadet, før hun dummer seg ut.

Si noe ala "Låne bort boblebadet? Nei, erru gæææærn. Det føler jeg blir som å låne bort tannbørsten eller dobbeltsenga." og så ler du det bort.

Will do! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...