mizlis Skrevet 21. oktober 2009 #1 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå er jeg 11 uker på vei etter ca 6-7 måneders prøvetid. Jeg har i de siste ukene vært litt kvalm og spydd en del. Det rare er at jeg ikke trenger å være kvalm for å spy. Jeg reagerer på div lukter og hvitløk, svette osv spyr jeg av. moro det her. Jeg var glad i kjøtt før, men nå er jeg praktisk talt blitt vegetarianer. Jeg orker ikke tanken på koteletter, kylling og annet fett kjøtt. Klarer av og til å spise kyllingkjøttdeig og kyllingfilet. Orker heller ikke lukt av kjøtt. I det siste har jeg levd på eplejus, sukkererter, tomater og salte kjeks..... Jeg tar lifeline kosttillskudd for gravide og jern samt c-vit. Nå har nesa begynt å tette seg og jeg har ingen energi. Håper dette bedrer seg snart. Ikke lett å være gravid, jeg trodde jeg var heldig som ikke var kvalm, men den kom likevel, bare senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #2 Del Skrevet 22. oktober 2009 KG har egne områder for gravid dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå er jeg 11 uker på vei etter ca 6-7 måneders prøvetid. Jeg har i de siste ukene vært litt kvalm og spydd en del. Det rare er at jeg ikke trenger å være kvalm for å spy. Jeg reagerer på div lukter og hvitløk, svette osv spyr jeg av. moro det her. Jeg var glad i kjøtt før, men nå er jeg praktisk talt blitt vegetarianer. Jeg orker ikke tanken på koteletter, kylling og annet fett kjøtt. Klarer av og til å spise kyllingkjøttdeig og kyllingfilet. Orker heller ikke lukt av kjøtt. I det siste har jeg levd på eplejus, sukkererter, tomater og salte kjeks..... Jeg tar lifeline kosttillskudd for gravide og jern samt c-vit. Nå har nesa begynt å tette seg og jeg har ingen energi. Håper dette bedrer seg snart. Ikke lett å være gravid, jeg trodde jeg var heldig som ikke var kvalm, men den kom likevel, bare senere. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå