mizlis Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Nå er jeg 11 uker på vei etter ca 6-7 måneders prøvetid. Jeg har i de siste ukene vært litt kvalm og spydd en del. Det rare er at jeg ikke trenger å være kvalm for å spy. Jeg reagerer på div lukter og hvitløk, svette osv spyr jeg av. moro det her. Jeg var glad i kjøtt før, men nå er jeg praktisk talt blitt vegetarianer. Jeg orker ikke tanken på koteletter, kylling og annet fett kjøtt. Klarer av og til å spise kyllingkjøttdeig og kyllingfilet. Orker heller ikke lukt av kjøtt. I det siste har jeg levd på eplejus, sukkererter, tomater og salte kjeks..... Jeg tar lifeline kosttillskudd for gravide og jern samt c-vit. Nå har nesa begynt å tette seg og jeg har ingen energi. Håper dette bedrer seg snart. Ikke lett å være gravid, jeg trodde jeg var heldig som ikke var kvalm, men den kom likevel, bare senere.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 KG har egne områder for gravid dagbøker
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Nå er jeg 11 uker på vei etter ca 6-7 måneders prøvetid. Jeg har i de siste ukene vært litt kvalm og spydd en del. Det rare er at jeg ikke trenger å være kvalm for å spy. Jeg reagerer på div lukter og hvitløk, svette osv spyr jeg av. moro det her. Jeg var glad i kjøtt før, men nå er jeg praktisk talt blitt vegetarianer. Jeg orker ikke tanken på koteletter, kylling og annet fett kjøtt. Klarer av og til å spise kyllingkjøttdeig og kyllingfilet. Orker heller ikke lukt av kjøtt. I det siste har jeg levd på eplejus, sukkererter, tomater og salte kjeks..... Jeg tar lifeline kosttillskudd for gravide og jern samt c-vit. Nå har nesa begynt å tette seg og jeg har ingen energi. Håper dette bedrer seg snart. Ikke lett å være gravid, jeg trodde jeg var heldig som ikke var kvalm, men den kom likevel, bare senere. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå