Gå til innhold

Har dere visittkort?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Mange har jo visittkort gjennom jobb, men hva med dere som ikke har en jobb hvor dette er aktuelt, ikke er jobb e.l?

Selv er jeg student, og kunne i flere sammenhenger, både privat og mtp fremtidig jobb, hatt bruk for visittkort. Virker det rart å lage sine egne visittkort?

Hva står det på deres, dere som har "egne"?

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å skaffe meg visittkort. Passer ikke til jobben min, og passer ikke til meg som person. Kan ikke skjønne når jeg skulle få bruk for det. Man kan da presentere seg, og eventuelt gi ut et telefonnummer. Har man en krevende stilling med mye kontaktbygging kan jeg derimot forstå at det kan være aktuelt.

Student med visittkort? Litt spesielt spør du meg...

Skrevet

Ja, men det er pga sambos firma.

Bortsett i fra det kunne jeg ikke tenke meg å ha det, siden jeg ikke har noen tjenester å by på (høhøø) bortsett fra sambos tjenester.

Skrevet
Mange har jo visittkort gjennom jobb, men hva med dere som ikke har en jobb hvor dette er aktuelt, ikke er jobb e.l?

Selv er jeg student, og kunne i flere sammenhenger, både privat og mtp fremtidig jobb, hatt bruk for visittkort. Virker det rart å lage sine egne visittkort?

Hva står det på deres, dere som har "egne"?

hehe...dette er vel ut for en del år siden. Slik fikk man laget til konfirmasjonen. heheh vet det er en del unge med Bi-sveis som tror dette er in enda,men for meg virker det helt Harry.

tror det forsvant da mobilen kom....nå er det så mye dupeditter man kan lagre sende ting med ay hallo......

Skrevet
hehe...dette er vel ut for en del år siden.

Å? Er det?

Synes det er veldig greitt og praktisk jeg, å få et visittkort, der både adr., tlf.nr., epost-adr. o.l. står oppført. :)

Skrevet

Det kan være en fordel å ha visitkort ikke bare i jobb men også privat.

Det er alltid noen som skal ha tlf og mail osv.

Finnes maler i officepakken eller på nettet som man kan lage selv fra.

Skrevet

I nen miljøer er det nok greit, også som student. Hadde jeg fått et visttkort av en privatperson ville jeg stusset. For meg er det noe man har i yrkes sammenheng. Enten som representant for et firma, eller for å bygge nettverk i forbindelse med kariere.

Skrevet

Jeg har vurdert det til når jeg er på reisefot. Det er ikke alltid jeg har noe å skrive på, eller med, og jeg har hatt min runde av telefonnummer og adresser på servietter.

Skrevet

Jeg har. Men det mest fordi det er veldig greit å gi folk et visittkort når jeg er ute og fisker etter freelancejobbing ;) Har aldri brukt det i helt privat sammenheng.

Kjenner en som har et langt og vanskelig etternavn (fra utlandet), hun har alltid privat visittkort med seg, bruker dem hver gang hun må oppgi navn til en bak en skranke, alt fra banken, nav og andre kontorer... Er visst mye greiere enn å si navnet bokstav for bokstav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...