Gjest Gjest_Eirik_* Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei, startet nå med roaccutan etter å ha gått på antibiotika over en lengre tid. da måtte jeg begrense inntaket av melkeprodukter, særlig tett til de tidspunktene jeg tok antibiotika. Hvordan er dette med roaccutan? tror ikke det var på infoen som fulgte med kapslene. Er det forstsatt viktig å f. eks ikke drikke melk når jeg tar den daglige dosen liksom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå