Gå til innhold

Tetracyclin

Gjest Gjest_Titti_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Sliter en del med kviser, og begynte på tetracyclin for et par dager siden. Blir ufattelig kvalm av dem.. halve dagen blir ødelagt. Noen som har prøvd? Går kvalmen over?

Hvor lang tid tok det før kvisene evt ble borte/forbedret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsøkt Tetracyclin et par ganger, men er allergisk. Siste gangen hadde jeg utslett fra nakken og ned i buksa...

Skrevet

jeg har brukt tetracyclin mot kviser, og jeg merket ikke så mye forskjell i starten, men etter det hadde gått et par mnd. så forsvant det meste av kvisene mine (det var bare noen små-kviser igjen). Så jeg syns de funket veldig bra!

Men da jeg var ferdig med bahandlingen kom kvisene gradvis tilbake igjen, så jeg ble bare kvisefri de mnd. jeg rukte tetracyclin.

Skrevet (endret)

Jeg brukte dette i ca 10 år. Jeg ble kvalm når jeg tok dem uten å ta dem med mat. Jeg husker også hudlegen sa at jeg ikke skulle ta dem rett før jeg la meg. Tror det var for at de kan "sige tilbake" til spiserøret og løse seg opp der. Da kom det store smerter.

Husker ikke hvor lang tid det tok før de forsvant, men jeg var vel aldri helt kvisefri. Jeg var veldig plaget med slike "kongekviser". Store under huden som man ikke kunne klemme på.

Endret av Poppzy
Skrevet

Jeg skal begynne på det snart.. tetralysal 300 mg.

Har også skinoren-krem.

Håper at jeg får fin hud og ikke bivirkninger, men virker som at det ikke skjer med så mange som går på tetracykliner.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...