Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hva gjelder som første mensdag? Jeg venter mensen i disse dager, og måtte sjekke oppi der- da kom det bittelitt blod, men det kommer ikke noe mer. Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal begynne på NuvaRing på første mensdag, og jeg vil gjerne gjøre det riktig slik at vi er trygge fra dag 1. Skal jeg vente til mensen kommer for fullt? Føler egentlig ikke at bittelitt blod er mensen heller.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Når det har kommet litt blod har vel mensen begynt? For min del kan jeg f.eks. få noen "advarsler" fra morgenen, men så kommer den ikke for fullt før om ettermiddagen. Har du satt inn ringen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå