Gå til innhold

Første mensdag?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Hva gjelder som første mensdag? Jeg venter mensen i disse dager, og måtte sjekke oppi der- da kom det bittelitt blod, men det kommer ikke noe mer.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal begynne på NuvaRing på første mensdag, og jeg vil gjerne gjøre det riktig slik at vi er trygge fra dag 1.

Skal jeg vente til mensen kommer for fullt? Føler egentlig ikke at bittelitt blod er mensen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det har kommet litt blod har vel mensen begynt? For min del kan jeg f.eks. få noen "advarsler" fra morgenen, men så kommer den ikke for fullt før om ettermiddagen.

Har du satt inn ringen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...