lykkelig84 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Lillebroren min ble lagt inn på Ullevål Sykehus igår. De har tatt flere prøver, og han lå der fra igår til idag, og skal være der fra idag til imorgen. De har tatt prøve av ryggmargen, alle typer scan, trodde det var hjerneblødning, nå skal de scanne for blodpropp i hjernen imorgen. Jeg blir redd.. Endret 22. november 2010 av lykkelig84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå