Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Del Skrevet 21. oktober 2009 mamma har mistet mannen sin og jeg min far det er uutholdelig å takle.. jeg tenker på mamma som nå er helt alene i huset, med sorg og ensomhet. Vi er der ofte, men kan ikke være tilstedet hele tiden. Hun er bare 55år og jeg lurer på hvor vanlig er det å finne seg en ny en når man mister sin store kjærlighet i denne alderen? jeg vil så gjerne se henne lykkelig.. jeg tenker langt frem i tid nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sunniva_* Skrevet 22. oktober 2009 #2 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei. Sender deg varme tanker, jeg mistet min far for 8 år siden. Jeg var hele tiden veldig klar for at mamma skulle finne seg en ny venn, en å tilbringe tid sammen med, gå ut å danse eller reise på tur sammen med... Men hun har ikke funnet seg en venn enda, hun var kun 52 når pappa døde.... men hun har ett flott nettverk rundt seg av mange gode venner som hun reiser på tur sammen med og koser seg masse.... hun sier hun ikke savner en mann, men jeg håper jo enda hun vil få en litt ekstra god venn en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå