Gå til innhold

Hva synes dere om kjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig liker jeg disse trådene der man viser frem kjolen sin og etterpå får en del tilbakemeldinger på den. derfor prøver jge meg også på dette.

Jeg har hatt perioder hvor jeg har vært skikkelig misfornøyd med kjolen min og jeg har nesten vurdert å bytte. Jeg synes kjolen min kanskje blir litt for enkel og kjedelig, men allikevel har jeg jo valgt den fordi jeg falt totalt for den.

Det kunne derfor være moro å høre hva dere synes om kjolen min. Da vil jeg gjerne ha både positive og negative tilbakemeldinger!

Kjolen min er riktignok hvit, og ikke lavendel som på bildet, men dette er iallfall kjolen:

http://www.leanna.plus.com/dresses/prints/...mj2043a.htm12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kjolen din er helt nydlig, du kommer til å bli kjempefin i den.12

Skrevet

Kjolen din var kjempefin. Stilig med den overdelen da icon_smile.gif Den var jo veldig fin bak også og det synes jeg er litt viktig icon_smile.gif

Lykke til. Du kommer til å bli så fin på den store dagen icon_smile.gif

Skrevet

Kjolen din var aldeles nydelig. Du blir sikkert kjempefin i den på den store dagen. icon_smile.gif

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes kjolen var nydelig! Men tror kanskje det er en kjole man fort kan bli litt lei av hvis du skjønner hva jeg mener... Tror det kommer av alt broderiet

Men for all del! Jeg hadde ikke byttet den hvis du har falt for den! Den var kjempefin!12

Skrevet

Det spiller jo ingen rolle om du skulle bli "lei" den; du skal jo bare bruke den én gang, da! Jeg synes den er vakker! Og jeg verken tror eller skjønner hvorfor du skulle bli fortere lei denne kjolen enn andre kjoler.

Skrevet

Det er iallfall godt å høre at dere liker kjolen, men den sitter selvsagt ikke så flott på meg som på modellen på bildet. Men med litt godt undertøy blir det nok bra vil jeg tro.

Om jeg blir lei kjolen gjør det ikke noe, det er kun denne ene dagen jeg skal bruke den. icon_smile.gif

Men jeg tar gjerne i mot fler tilbakemeldinger!12

Skrevet

ååååå... .så fin den var! Nå angrer jeg på den jeg kjøpte..

du blir garantert nydelig i den!!

Skrevet

Går det an å bli lei av en kjole når man kun skal bruke den en gang da? Det tror ikke jeg, samme hvor mye man kikker på den før bryllupet!12

Skrevet

Jeg likte iallefall kjolen godt. Dette fordi jeg ser etter noe lignende selv, bare at jeg vil ha den enda enklere. Jeg vil ikke ha slep og så hadde jeg ønsket litt mindre skjørt.

Stol på førsteinntrykket ditt - kjolen er aldeles nydelig.12

Skrevet

Åååå nå fikk jeg lyst til å gifte meg icon_smile.gif Kjempe søt kjole... 12

Skrevet

Trass i andre her mener jeg at dette er en meget varig kjole hva alder anngår. Husk disse bildene skal vi og andre ha hengende på stueveggen i genrasjoner. Det du får med denne kjolen er en klassisk kjole som på meg virker veldig tidløs.

Med et forelsket smil på toppen tror jeg du kommer til å bli nydelig i denne kjolen.

Lykke til !

PS

Har lurt litt på min kjole også, som er veldig søt og romantisk og ganske "ut" i disse dager, men så er jo det veldig meg dah. Så da kjører jeg løpet i _min_ kjole !

http://www.papillonltd.com/p9097l.jpg1212[ Dette Innlegg er endret av: Blomst den 2002-04-24 12:50 ]

Gjest *Perser*
Skrevet

kjempe søt kjole icon_smile.gif du kommer til å bli nydelig i den icon_smile.gif

Skrevet

Hvem sin kjole da Perser?12

Skrevet

Kjolen var nydelig..Du blir helt sikkert skjønn...

Lykke til12

Gjest *Perser*
Skrevet

din kjole da vennen icon_smile.gif

du jeg trenger din mening om en ting som jeg har laget! tror du kan hjelpe meg? kan du sende meg email adressen din på pm?1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-04-24 21:21 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...