Gå til innhold

-Ea-


-Ea-

Anbefalte innlegg

Trenger en dagbok ser jeg. Må ha et sted å slippe ut litt steam...

:kjefte::strix::bond::danser::snurt::enig::danse::sukk:

Ja, så her ligger jeg da, dandert i sofaen med puter over alt for å lette på trykket mot bekkenet. Jeg er 15+3 i dag og bekkenløsningen har kommet for å bli... Lillegull (19 mnd) er i barnehagen og mannen på jobb. Huset ser ikke ut, men jeg gjør lite med det... Hmm, burde kanskje shine litt her før kvelden kommer.

Ble 100 % sykemeldt i går. Kan nok ikke jobbe no mer siden jobben er krevende og jeg tross alt skal ha overskudd til sønnen også. Er glad jeg har en forståelsesfull lege og et besluttsomt sinn :)

Sjefen tok det greit nok, hun har nok sett det komme siden jeg var SM store deler av forrige svangerskap også.

Skal ringe til fysio nå, har fått henvisning og bør vel komme igang med trening for å forebygge litt i hvert fall.

Deilig å bare ha fått skrevet ned litt, tror denne dagboken kommer til å bli flittig brukt!!! :jepp:

-Ea-

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Gratulerer med graviditet og ny dagbok!

Takk takk!!!

Formen er det så som så med nå. Fortsatt forkjølet og bekkenet blir bare værre og værre, men sånn er det vel bare.... :sukk:

Var sammen med noen venner i går, det ser ikke ut til at, i hver fall, de forstår hvordan bekkenløsning arter seg. Fikk ikke forståelse for hvordan de neste mnd kommer til å bli for meg.. Men, alle kan vel ikke forstå heller. Er gla mannen i hvertfall kan litt om det, så han hjelper meg masse nå :sjenert:

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har første dag hjemme fra jobb i dag. Tror jeg har fått ordnet det meste nå slik at jeg kan slappe litt mer av fremover uten bekymringer for de på jobben.

Er litt frustrert og usikker for hvordan det skal gå med jobben mens jeg er borte. Forrige SM/svangerskapsperm gikk alt rett til h......!

Tror jeg skal prøve å ha litt mer innflytelse denne gangen. På den måten kan jeg komme tilbake etterpå uten å bruke et halvt år på å rydde opp etter de andres feiltrinn.

VEl, nå står huset på hodet og jeg slaver forran TV'n, påp tide å komme igang.

To dager igjen til UL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom og legger igjen en liten hilsen :)

Hyggelig altså!!!

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal ta ut lillegull fra barnehagen.. Degter påvist tre tilfeller av svineinfluensa, og jeg blir ikke vaksinert før neste mandag. Hmmm...........

Lurer på hva jeg skal gjøre??? :lete:

Legger inn en tråd på gravideforumet.........

Håper på gode råd og forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Heisann! Hvordan går det med deg? Og bekkenet? Er du fremdeles i jobb fordi legen ikke vil gi deg sykemelding? Tenkte at jeg skulle si fra til deg i tilfelle du sliter med jobbing enda at jeg har vært hos jordmor i dag, og hun fylte ut et skjema for meg om tilrettelegging på arbeidsplassen. Søknad om svangerskapspermisjon/penger. Så det leverer jeg til arbeidsgiver, ber henne signere, og sender inn til NAV. Så er det hadebra jobben for min del på en stund! Så det kunne kanskje vært en mulighet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...