Gjest Cecilie Helene Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei, jeg driver å rudder hos mormoren min der jeg har funnet en god del kule ting som jeg ikke kommer til å bruke så jeg vil selge det videre. En av tingene er noen glass skoffer til kjøkkenet, jeg har hørt at de er etter traktet så lurte på om noen viste hvor jeg kunne gå for å få best mulig pris for det. de andre tingene er en gammel radio, en lampe lp spiller og et "skap" man kan ha den i, og noen kjeler. Hvis noen vet noe om hvor jeg kunne ha fått et pris annslag eller solgt det så hadde det vært veldi koselig om du kunne ha informert meg. Cecilie Helene
hjertesukka Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Ta bilder av det og legg det ut på finn.no (på "torget")
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Om du vil ha prisanslag så kan du se på gulesider o.l etter en antikvitet forhandler/butikk. De hjelper gjerne med slikt. Om det er noe veldig intressant, kan det hende de kjøper det og.
kaprifolen Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Send meg en pm hvis du trenger hjelp, har grei peil på slike ting ift. pris og tilstand, så hvis du ønsker, kan jeg se på bilder og se om jeg kan gi deg råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå