Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Holder på å bli smårar her. Nå har jeg gått til og fra med forkjølelse ! ( tett i hele hodet, tett og rennene nese og øyne, småsår i halsen, feber og susete i hodet,,, generelt dårlig form) Helt siden i sommer.. 1 til 2 uker syk og 3 og opp til 5 dager hvor jeg føler meg frisk igjen,,, så er det på igjen. Nå var jeg syk sammenhengende 1 1\2 uke for 4 dager siden,, trodde at NÅ... nå var det helt over.. Men neida. Nå renner det både fra øya og nesa, nyser, hoster og føler meg helt elendig IGJEN... blir "toki" av dette her. Kan det være noe annet en forkjølelse når en ikke blir "ferdig" med dette ?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Kan du være allergisk mot noe i omgivelsene dine? Eller kan det være at du ikke gir deg selv tid til å bli skikkelig frisk? Lurt å ta en ekstra dag eller to når du er så plaget som dette. God bedring.
Gjest Sativa Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ellers kan det jo være greit å ta en tur til legen, ta noen blodprøver osv. Du kan jo mangle noe, ha en infeksjon osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå