Just-A-Girl Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei Jeg har siden i går hatt trykk i hode om jeg bøyer meg, vrir fort på hode el lignende. Trykket begynner bak og går forrover i noen sekunder.Utrolig vondt! Har noen peiling hva det kan være??
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje du begynner å bli forkjølet?
Just-A-Girl Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje du begynner å bli forkjølet? Kanskje det, har bare aldri opplevd noe lignende ved en forkjølelse før, heller aldri hatt det før generelt heller
vimse Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg hadde trykk i hodet et par dager(særlig når jeg bøyde meg), i tillegg til stikking og kvalme/diaré... Nå sitter jeg her med et tog i hue, tette bihuler, hoste og snørr i litersvis... Endret 21. oktober 2009 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå