amor235 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) hallo:) først av alt vil jeg takke for ett godt forum:) jeg har akkurat regestrert bruker her, i håp om at noen kloke kvinner(om menn) kan hjelpe meg litt på vei med mine planer. slik som ståa er i dag er jeg sammen med en ordentlig nydelig jente(i mine øyne) og elsker henne utrolig høyt har planer om å ha lys på rommet og avslappene musikk i bakgrunnen med massasje og pirre henne litt før det går litt mer til verks. jeg har kjøpt Massasjeolje:http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760334 Vibrator: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9769237 jeg har massert henne før men ønsker å prøve noe nytt og sammtidig bruke massasjen til å pirre henne og bruke vibratoren litt smått. så kommer grunnen til at jeg søker hjelp her hos dere vise brukere. jeg har aldri brukt olje til massasje, heller ikke vibrator så da lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg litt på vei? kan også sies at jeg hører på death metal så føler ikke helt at jeg klarer å finne musikken madamen kan like. ønsker at det skal være rolig men ikke for rolig som beethovens symfonier osv. og om noen har sider der det står litt om erotisk massasje hadde det vært fint:) vet jeg kan klare å finne ut dette selv, men håper noen tar seg tid til å hjelpe meg litt til å overraske damen når hun kommer på besøk:) Endret 20. oktober 2009 av amor235
galskap Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 hallo:) først av alt vil jeg takke for ett godt forum:) jeg har akkurat regestrert bruker her, i håp om at noen kloke kvinner(om menn) kan hjelpe meg litt på vei med mine planer. slik som ståa er i dag er jeg sammen med en ordentlig nydelig jente(i mine øyne) og elsker henne utrolig høyt har planer om å ha lys på rommet og avslappene musikk i bakgrunnen med massasje og pirre henne litt før det går litt mer til verks. jeg har kjøpt Massasjeolje:http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760334 Vibrator: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9769237 jeg har massert henne før men ønsker å prøve noe nytt og sammtidig bruke massasjen til å pirre henne og bruke vibratoren litt smått. så kommer grunnen til at jeg søker hjelp her hos dere vise brukere. jeg har aldri brukt olje til massasje, heller ikke vibrator så da lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg litt på vei? kan også sies at jeg hører på death metal så føler ikke helt at jeg klarer å finne musikken madamen kan like. ønsker at det skal være rolig men ikke for rolig som beethovens symfonier osv. og om noen har sider der det står litt om erotisk massasje hadde det vært fint:) vet jeg kan klare å finne ut dette selv, men håper noen tar seg tid til å hjelpe meg litt til å overraske damen når hun kommer på besøk:) uh dette hørtes hyggelig ut=) jeg har ingen sider og vise til eller sanger jeg kommer på i farten meen. massasje, erotisk.. jeg fikk det her forleden og det var digg! jeg fikk komme inn på rommet med dempet belysning og stearinlys, sengen var gjort klar til massasje. han kysset meg og kledde av meg før jeg fikk beskjed om å legge meg på sengen. han smurte meg inn med masse olje(varm den i hendene først, og ikke bruk for lite) og lot hendene massere lett på ryggen min, før han satte i gang med å stryke meg over rumpa og nedover lårene. han lot hendene gli nærmere og nærmere "musa" mi og pirret meg med det. så snudde han meg rundt å smurte inn brystene mine og magen min å lekte lett med trekanten min. dette pirret meg veldig i hvertfall=) og vibratoren kan du jo ta med på leken, kile henne nedover halsen, la den stryke over brystvortene hennes, kile henne på innsiden av lårene osv til du tar det videre=) håper du fikk noen ideer:P lykke til! madamen kommer til å bli gledelig overrasket:)
amor235 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 uh dette hørtes hyggelig ut=) jeg har ingen sider og vise til eller sanger jeg kommer på i farten meen. massasje, erotisk.. jeg fikk det her forleden og det var digg! jeg fikk komme inn på rommet med dempet belysning og stearinlys, sengen var gjort klar til massasje. han kysset meg og kledde av meg før jeg fikk beskjed om å legge meg på sengen. han smurte meg inn med masse olje(varm den i hendene først, og ikke bruk for lite) og lot hendene massere lett på ryggen min, før han satte i gang med å stryke meg over rumpa og nedover lårene. han lot hendene gli nærmere og nærmere "musa" mi og pirret meg med det. så snudde han meg rundt å smurte inn brystene mine og magen min å lekte lett med trekanten min. dette pirret meg veldig i hvertfall=) og vibratoren kan du jo ta med på leken, kile henne nedover halsen, la den stryke over brystvortene hennes, kile henne på innsiden av lårene osv til du tar det videre=) håper du fikk noen ideer:P lykke til! madamen kommer til å bli gledelig overrasket:) Takk for tips:) hørtes ut som typen din hadde planlagt det:) får håpe det går veien til lørdagen:)
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ååååå. Dette høres fint ut. Jeg hadde smelta av å bli gitt en slik oppmerksomhet. Du hadde i hvertfall dratt inn snøret his meg Selv synes jeg klassisk musikk er nydelig. Noen synes det er altfor fremmed, men du kjenner jo jenta di du. Om dere har en egen sang kan du sette på den på repeat eller lage en litt lenger spilleliste. Jeg hadde likt dirty dancings time of my life, Norah Jones, noe lidenskaplig med saxofon, ronan keatings when you say nothing at all. Denne musikken får en til å slappe av, synes jeg. Massasjeolje gjør massasjen så mye enklere, en sklir over ryggen, og musklene blir mye letter å gni. Du blir ikke trøtt så fort heldigvis Jenta blir litt klissen, men det tørker inn, og det er verdt det. Vær varm på hendene! Å stresse med teknikker tror jeg er nødvendig, du kjenner deg vel fram. Du kan f.eks. "klype", og trykke i sener og muskler. Nakke, armer (dra hånda oppover og nedover overarmsmuskelen), rundt skulderplatene på ryggen, korsryggen og rumpeballene. Vibratoren er jo kjemestilig. Den kan legges mellom kjønnsleppene mens du masserer rumpa hennes. Det er kjempestimulerende å bare ha en vibrator liggende sånn hardt utenfor. Da får en snart lyst på besøk innenfor
amor235 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2009 Ååååå. Dette høres fint ut. Jeg hadde smelta av å bli gitt en slik oppmerksomhet. Du hadde i hvertfall dratt inn snøret his meg Selv synes jeg klassisk musikk er nydelig. Noen synes det er altfor fremmed, men du kjenner jo jenta di du. Om dere har en egen sang kan du sette på den på repeat eller lage en litt lenger spilleliste. Jeg hadde likt dirty dancings time of my life, Norah Jones, noe lidenskaplig med saxofon, ronan keatings when you say nothing at all. Denne musikken får en til å slappe av, synes jeg. Massasjeolje gjør massasjen så mye enklere, en sklir over ryggen, og musklene blir mye letter å gni. Du blir ikke trøtt så fort heldigvis Jenta blir litt klissen, men det tørker inn, og det er verdt det. Vær varm på hendene! Å stresse med teknikker tror jeg er nødvendig, du kjenner deg vel fram. Du kan f.eks. "klype", og trykke i sener og muskler. Nakke, armer (dra hånda oppover og nedover overarmsmuskelen), rundt skulderplatene på ryggen, korsryggen og rumpeballene. Vibratoren er jo kjemestilig. Den kan legges mellom kjønnsleppene mens du masserer rumpa hennes. Det er kjempestimulerende å bare ha en vibrator liggende sånn hardt utenfor. Da får en snart lyst på besøk innenfor hehe, det jeg håper hun gjør:p føler vi har hatt det litt tungt i det siste og henne også med stress på skolen osv, så tenkt til å få henne til å slappe helt av og ikke fokusere på så mye negativt. tenker jeg gjør som normalt med massasje, starter i topp og jobber meg nedover og avslutter litt med stimulering av klitten. vurderer å pirre den litt underveis med vibratoren også, men ser hva tiden bringer;) som sagt så har jeg aldri brukt olje før så skal bli litt moro å prøve. gjør også erotisk massasje for å prøve å få henne til å føle seg tryggere på seg selv innenfor det sexuelle. vi har ikke hatt sex enda og vært sammen snart ett år. dette er jo kjedelig, men jeg bryr meg utrolig om henne og vil ikke miste henne:) noen som har tips til åssen jeg kan få henne til å bli tryggere? vet det skal komme av seg selv, men vil hjelpe henne litt på vei:) hun har ikke noe imot at jeg stimulerer klitten eller leker med puppene, men liker ikke å gå lengre kan du si da.
Alladin Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Klarer bare å si; åååååååååååååååååååååååååååååååå jeg også vil ha en type som kunne tenkt en slik tanke.
amor235 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2009 Klarer bare å si; åååååååååååååååååååååååååååååååå jeg også vil ha en type som kunne tenkt en slik tanke. å? hvordan er typen din da?
Alladin Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 å? hvordan er typen din da? Laaaangt fra slik vertfall. Det kunne aldri hent at han kunne funnet på noe slik. I vårt forhold er det jeg som er "klar" 24/7 Skal ikke klage, vi har nok sex 3-4 ganger i uka, men for mg hadde det vert fint om det var enda flere ganger. Når det kommer til en slik kveld vet jeg at det aldri kunne skjedd. Jeg har kjøpt litt sexy undertøy som jeg hadde tenkt å bruke når han kom hjem fra en mnd. ferie med kompiser, men ble aldri brukt. Det som hente var at han ble sur fordi jeg krevde hans oppmerksomhet når han ville til byn den første kvelden etter en mnd. ferie. Slik er altså samboeren min (men vi har det fint på mange andre måter da)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 gjør også erotisk massasje for å prøve å få henne til å føle seg tryggere på seg selv innenfor det sexuelle. vi har ikke hatt sex enda og vært sammen snart ett år. dette er jo kjedelig, men jeg bryr meg utrolig om henne og vil ikke miste henne:) noen som har tips til åssen jeg kan få henne til å bli tryggere? Jeg ville ikke kommet trekkende med en vibrator og olje hvis det er første gangen. Det er i hvert fall ikke det jeg ville forbundet med en romantisk aften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå