Gå til innhold

BH med spiler allerede etter 1 måned ?


almita

Anbefalte innlegg

Jeg var på første kontroll i dag, 1 måned etter operasjonen. Da sa kirurgen at jeg fint kunne bruke spile-bh så lenge den ga god nok støtte, ikke presset dem sammen, og ikke ga noe ubehag.

Er det noen andre som har fått den beskjeden ? Jeg ble så overrasket, for etter å ha lest meg blind på puppeinfo her i dagboken, trodde jeg man måtte vente minst 6 mnd.

Uansett, kirurgen sa at puppene så perfekte ut, og han var godt fornøyd med arbeidet sitt, og jeg måtte jo bare si meg enig i det :ler:

Det er fantastisk å endelig ha skikkelige pupper!! Og som kirurgen sa: det er få ting som skiller menn og kvinner, og pupper er en av tingene. Det er ikke noe galt i å ønske seg pupper når man ikke har det, og for veldig mange kvinner er pupper en viktig kroppsdel såvel som svaret på femininitet. Og med dine nye pupper har du nå blitt ultrafeminin:-)

Den siste uken har puppene myknet noe, og sunket lenger ned så de ser mer naturlige ut. Den ene er noe øm, men kan fint være med på leken når det gjelder :fnise:

Mannen min er superfornøyd, og det er en ekstra glede, syns jeg. Han syns de er deilige å ta på, og det er en lettelse! Jeg har nemlig gått rundt og tenkt at han kanskje ville bli frastøtt og avtent av det faktum at de er kunstige, og kjennes veldig faste ut.....Til nå ser det ut til at de har helt motsatt effekt :fnise:

Så til alle dere som venter på operasjon: gled dere!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...