Devilina Skrevet 5. januar 2010 #741 Del Skrevet 5. januar 2010 Deilig med vinter??? hehe... meste det har vært her er -22 og jeg bor et steinkast fra vannet og i Sarpsborg.... så satan... DET er jo ikke normalt, men klager ikke! Vi nordmenn har blitt for bortskjemte.. i alle fall her nede i sør... klager jo med en gang det kommer litt snø på veien Kommer fra Vest-Telemark, så snø og kulde er ingen uting for meg... regner med at det ikke er det for dere i nord heller Men når det blir under -30.... DA er det KALDT!!!! Men en hard og kaldt vinter... da sies det at det skal blir en god og varm sommer, så satser på det.. litt lønn for strevet skal man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #742 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi hadde jo en veldig fin sommer da Regnet nesten ikke i det hele tatt og ukesvis med sol i strekk Brylltpsdagen vår viste seg jo fram med +32 :dåne: Så da får vi vel en hard vinter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. januar 2010 #743 Del Skrevet 5. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #744 Del Skrevet 6. januar 2010 på deg også! ------ I dag har vi vært på møte på NAV for å få litt info ang permisjonsmuligheter og slikt Jeg stiller jo litt i en annen klasse siden jeg er selvstendig næringsdrivende, og får jo null inntekt når jeg er i perm, så dette må vi få løst på et vis.. Det ser ut som at det tipper mot avvikling av salongen når ungen er kommet ut siden jeg uansett må finne meg annen jobb pga allergien min. Det skal bli litt deilig å slippe å bekymre seg hele dagen over salongen og heller bare finne en jobb jeg kan være ansatt og tenke på meg selv i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2010 #745 Del Skrevet 6. januar 2010 Greit med alle bekymringer man slipper! Sikkert greit å "bare" være ansatt når man har en liten en å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #746 Del Skrevet 6. januar 2010 Det blir nok det Jeg må ærlig talt si jeg gleder meg litt.. For jeg har vært så innstilt på at jeg må stenge pga allergien, og i det siste når jeg har vært så mye dårlig har økonomien blitt rævva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. januar 2010 #747 Del Skrevet 6. januar 2010 Åh vet du... Jeg skulle akkurat inn i boka di for å spørre om hva som skjedde med salongen når huleboeren kom, og så sto svaret her med en gang. Blir sikkert godt å begynne på noe annet etter permisjonen, og så kjekt med forutsigbarhet ang økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #748 Del Skrevet 6. januar 2010 Det blir deilig Jeg hater den usikre økonomien... omsetningen fra 2009 har sunket med omtrent 20% fra året før, så da sier det seg selv at det blir bare krøll.. Synd det skal bli slik, men men... det er slik man ikke finner ut før man har prøvd Jeg er en megastor erfaring rikere iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #749 Del Skrevet 6. januar 2010 Er veldig spent på morgendagen kjenner jeg.. Da skal vi på sykehuset til samtale med diabetessykepleieren min, og blodsukkerene har jo vært helt mongo! Det vet hun forsåvidt om, men de er det enda.. så jeg er spent på hvor mye jeg tåler at hun sier før jeg setter i storgrininga.. Det skal ingenting til og jeg får tårer i øynene bare av tanken på at jeg misslykkes og ikke får til noen ting.. Hun har jo snakket om sykemelding også, så jeg er spent om hun setter meg på sykemelding nå... Ellers har jeg også ringt skolen og meldt meg ut av ene faget jeg tar. Lærerern min var totalt uforstående til situasjonen min og nektet å hjelpe meg.. Så det skal jeg heller ta som privatist til neste høst Jeg tror det kan være greit siden eksamenstiden jeg egentlig hadde var like før termin Så får vi se hva jeg gjør med de andre fagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. januar 2010 #750 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Sånne lærere gjør meg så eitrendes sint. Og er en desto bedre grunn til at jeg burde bli lærer. For jeg har lyst til å hjelpe folk (bortsett fra teite lærere, de kan klare seg selv. på sibir) PS. I følge opplæringslova har du rett på tilpassing av fag. Endret 6. januar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #751 Del Skrevet 6. januar 2010 Har jeg? :klø: Det gjelder ikke bare aktive studenter på skolebenken det? For jeg er jo ikke aktiv i den forstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. januar 2010 #752 Del Skrevet 6. januar 2010 Har jeg? :klø: Det gjelder ikke bare aktive studenter på skolebenken det? For jeg er jo ikke aktiv i den forstand... Hmm.. Nå ble jeg litt usikker, jeg lærer jo bare om lovene i den norske skolen. Kan hende det gjelder andre lover for sånne nettbaserte studier hos private skoler. Vanskelig å vite, spesielt når jeg ikke vet hvem du studerer gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #753 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg studerer igjennom voksenopplæringen hvis jeg ikke tar helt feil.. eller den vidregående skolen... ihvertfall igjennom nordland fylkeskommune, men jeg er usikker... Jajaj... det blir vel en ordning på det til slutt... de andre lærerene har vært greie og forståelsesfulle Så der har jeg ikke hatt noe problem Jeg syns det er flott at du skal bli lærer for å hjelpe andre og ikke bare vidreformidle informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. januar 2010 #754 Del Skrevet 6. januar 2010 Her står det: Du har rett til opplæring som er tilpasset dine egne behov og din egen livssituasjon. Det gjelder også "Den Åpne Skolen" som er nettbasert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #755 Del Skrevet 6. januar 2010 Takk MY Den der kan jeg jo banke i bordet med hvis de er vanskelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #756 Del Skrevet 6. januar 2010 Lykke til i morgen! Og på idiotiske lærere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2010 #757 Del Skrevet 7. januar 2010 Lykke til i dag kjære Dinedama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2010 #758 Del Skrevet 7. januar 2010 Håper det går bra på diabetessamtalen! Gjør ingenting å stortute der, gjør det det da? Kan ikke være like sterk hele tida vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #759 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kan sikkert stortute Hun er ganske grei altså, men det er bare jeg spom får så himla vondt i meg når jeg ikke klarer å nå de målene vi har satt.. Ellers så skal jeg prøve å legge ut et magebilde av kulen min nå 17 ukers kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. januar 2010 #760 Del Skrevet 7. januar 2010 Lykke til idag søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå