Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nyttår og vel overstått jul! Så gøy at du endelig kjenner spark. Tiden fremover kommer til å bli så spennende for deg. Magen kommer til å sprette ut og sparkene blir bare mer og mer tydelige.;) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke fantastisk å kjenne spark? :rødme:

Merket masse liv her de siste dagene og det er så deilig ;)

Håper formen din kommer seg, ser visst ikke ut som om noen av oss slipper unna, men vi får bare holde fokuset på den flotte premien vi får for strevet! :hjerte:

Godt nyttår! :strix: 2010 bringer oss utrolig mange gleder, det er jeg sikker på! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir nok mye kos og glede dette året regner jeg med :jepp: Vi får bare slite oss igjennom resten.. det positive er jo at vi har jo omtrent blitt ferdig med halvpraten nå :)

Det var spesielt å kjenne spark jo :hjerte: Men jeg har kun kjent det ene sparket.. gleder meg til den blir enda mer aktiv og jeg kan kjenne det litt oftere :)

Godt nytt år til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ebay shopping på gang igjen :lur:

Denne greia her har jeg kjøpt for å ha hengende på stelleplassen med de mest nødvendige greierne jeg trenger å ha innen rekkevidde :)

Dette Ole Brumm fleecepleddet byr jeg på, og dette pleddet også :)

Får se om jeg beholder det selv eller om noe av det blir barselgaver til gravide venninner :jepp: Men Ole Brumm fleecen skal vi ha selv :Nikke: Skulle ønske de lagde sånne for voksne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips om du kjøper babyklær fra Usa over nett, størrelsene der er ofte noe mindre enn de norske babystørrelsene ;)

Søte fleecepleddene og bodyen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset :jepp:

Det var liksom ikke noe ordentlig størrelseguide på ebay.. :klø: Det sto fra 0-3mnd og 3-6mnd så da bør det vel passe en eller annen gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog denne er bestilt.. :sjenert: Jeg syns jeg trenger den :Nikke: Lettere å sette opp hår på andre folk også da :jepp:

:sjenert:

Du kjøpte ikke den på ebay vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen forresten :vinke:

Bolla mi hilser til huledingsen din :fnise: (H*n sparket idet jeg skrev god morgen :rødme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kjøpte den ikke fra ebay ;) Men jeg har en sånn converter som gjør at jeg kan bruke amerikanske støpsel i norske kontakter :jepp: Så jeg kunne ha kjøpt der hvis den hadde funnes da :rolleyes: OBH nordica var det dårlig stelt med gitt... men jeg kjøpte den på lefdal for 395,- :Nikke: På elkjøp kostet den 599,- :hakeslepp:

Så koselig med bollehilsen da :hoppe: Huledingsen hilser siokkert tilbake :ler: Kjenner ikke noe til den i dag :) Er vel ikke hver dag man kjenner noe nå i børjan regner jeg med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, good ;) Tenkte bare jeg skulle advare sånn i tilfelle for pappa og meg glemte det engang vi :rolleyes: Fikk trådløs router av pappa som han kjøpte der over og tok med seg hjem.. Og da vi satt støpselet i veggen sa det bare *poff* pluss litt røyk for å vise at den hadde kapitulert :rolleyes:

Nei jeg kjente ikke så mye da jeg var 16-17 uker, bare litt sånn av og til ;) Men nå, siden dagen før nyttåraften kjenner jeg masse hver dag :rødme: Så er nok ikke lenge til du kjenner mer :biggrin:

Si ifra om du kommer på noe mer til lista da, føler det sikkert er ørten ting jeg har glemt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...