Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittform :sur:

Hvorfor kan man ikke få slippe unna???? :grine: Måtte avlyse middagsplanene i dag for at jeg ikke kom meg noen vei.. i går kom jeg meg så vidt opp for å dra på middag hos mamma, men med en gang maten var fortært måtte vi dra igjen.. :sukk:

Det er ikke noe gøy å være slik.. man blir jo helt usosial og ekkel..

Skrevet (endret)

:klem:

Ikke noe artig nei. Håper formen er litt bedre i dag. :troest:

Endret av Nilla
Skrevet

uff samme her....plutselig fått skikkelig ekkel følelese når eg lukter kjøtt....kvalmendes...og ikke minst sliten når eg sovner på sofaen i selskap! :gjeiper:

Skrevet
:troest: Så kjedelig å høre at formen ødelegger julekosen for din del dinedama! Det er jo ikke sånn det skal være?!? Håper du kommer deg snart! :klemmer:
Skrevet

Omsider tid til å komme innom her igjen. Synd formen fremdeles er dårlig, håper den snart blir bedre!! :klemmer:

Håper du har hatt en fin jul innimellom, at formen ikke bare har vært dårlig! Fikk du noe fint til jul? :)

:klem:

Skrevet

Heia søtinger :klemmer:

Joda innimellom er jula riktig så fin :Nikke: I morgen setter vi kursen mot Ælen sin hjemplass og skal være der til over nyttår..

Vi har fått masse fint :jepp: Glass i serien vi samler på og masse av juleserviset vi samler på! :hoppe: Og ellers masse dilldall :)

Skrevet

Håper julefeiringen ble grei, selvom du ikke har vært i form :kose:

Kos dere masse på hjemplassen til Ælen i nyttårshelga :jepp:

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år! Håper 2010 blir ett knallfint år med :babysmokk: og alt!

:klemmer:

Skrevet

:duskedame: Godt nyttår til deg og huleboeren! :duskedame:

"Bare" 24 uker igjen på oss nå! :strix:

Skrevet
Heia søtinger :klemmer:

Joda innimellom er jula riktig så fin :Nikke: I morgen setter vi kursen mot Ælen sin hjemplass og skal være der til over nyttår..

Vi har fått masse fint :jepp: Glass i serien vi samler på og masse av juleserviset vi samler på! :hoppe: Og ellers masse dilldall :)

Godt nyttår snuppa!! Ja til dere alle tre... og pusene så klart :nigo:

Vi fikk også masse vi samlet på, så kjekt :) Fikk middagsservice vi fikk til bryllupet, er jo så massse deler som hører til og mere til bestikket vi samler på :)

Skrevet

:skaal: (med iste/brus)

:hjerte: Godt nytt år! :hjerte:

Tenk at du blir mamma i 2010! :hoppe:

Skrevet

Godt nytt år til deg og huledingsen din

Skrevet

Godt nytt år til alle dere også :klemmer: Og ellers til alle som måtte stikke innom :)

Skrevet

Spark i magen på selveste nyttårsaften :rødme:

Skrevet
Spark i magen på selveste nyttårsaften :rødme:

DET er godt nyttår det :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...