Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Telefonregningene mine har vært skyhøye siden i september av en eller annen grunn.. så jeg fant ut at jeg skulle gå inn på telenorsidene å se på fakturaene mine.. Joda der står det at jeg har bestilt innholdstjenerster(spill o.l) for over halvparten av beløpene som regningene har vært på :sjokk: Jeg har ikke mottat en eneste sånn ting :dåne: jeg har sendt en og annen mld til opplysningen, men ikke for 5-600kr i månden.. Dessuten sto det også hvor mange tjenester jeg hadde brukt og 5 tjenester for 495,- er vel ike opplysningens takster vel? :rolleyes:

Men uansett.. ringte telenor og de stoppet det for meg, så nå håper jeg det ikke blir trekt mer enn det jeg faktisk bruker...

Men jeg er spent på hva slags tjeneste det var... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er fin :Nikke:

Litt sliten i ryggen og hoftene etter jobbings.. men det må jeg vel bare regne med når jeg står og går hele dagen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fortalte mamma meg at hun har fått diabetes. Hun har heldigvis fått diabetes type 2. Men jeg sa til henne at hun ikke burde bli gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fortalte mamma meg at hun har fått diabetes. Hun har heldigvis fått diabetes type 2. Men jeg sa til henne at hun ikke burde bli gravid :fnise:

:ler:

Det var bra du advarte henne da :ler:

Kjipt at hun har fått det da :sukk: Men heldigvis er type2 lettere å leve med og den kan man også bli kvitt med et bra kosthold og mosjon :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det var bra du advarte henne da :ler:

Kjipt at hun har fått det da :sukk: Men heldigvis er type2 lettere å leve med og den kan man også bli kvitt med et bra kosthold og mosjon :Nikke:

Hun har hatt høyt blodsukker lenge, og la om kosten for mange år siden. Hun mosjonerer mindre nå enn før, fordi hun har en teit sykdom som gjør at hun blir veldig sliten, og kan ikke trene noe særlig. Og siden hun går til fysioterapeut og trener flere ganger i uka blir det ikke noe ordentlig trening. Men sannsynligheten for at hun blir kvitt det er lavt. Men hun produserer i alle fall insulin selv, og får vel ikke følinger og slikt. Hun virka ikke så veldig trist på grunn av diabetesen, fordi livet og kosten etc blir ikke veldig endret pga den. Så hun er heldig sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble gode :jepp: Men det var vanskelig å kna inn bailey'sen... :klø: Men men... jeg hadde ikke o boy pulver så jeg brukte bare melkesjokolade også smeltet jeg litt hvit sjokolade også å hadde på :jepp:

-------------

Nå kommer jeg rett ifra jordmoren og der gikk det kjempe bra :hoppe: Vi fikk høre hjertelyden til lille tyrann :rødme: Og hun mente også at jeg kan kansje være lengre på vei enn vi tror for at livmoten og alle de målene og slik er sånn som de skal være noen uker frem i tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble gode :jepp: Men det var vanskelig å kna inn bailey'sen... :klø: Men men... jeg hadde ikke o boy pulver så jeg brukte bare melkesjokolade også smeltet jeg litt hvit sjokolade også å hadde på :jepp:

-------------

Nå kommer jeg rett ifra jordmoren og der gikk det kjempe bra :hoppe: Vi fikk høre hjertelyden til lille tyrann :rødme: Og hun mente også at jeg kan kansje være lengre på vei enn vi tror for at livmoten og alle de målene og slik er sånn som de skal være noen uker frem i tid...

Så gøy! Hva ligger hjertelyden på? Er det ikke verdens beste lyd?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva den ligger på? :klø: Vet ikke.. det sa hun ikke, men hun sa den hørtes fin ut :)

Det var gøy å høre den, men jeg må ærlig innrømme at jeg er ikke komet dit enda der alt dreier seg om denne dingsen.. :sjenert: Det samme på UL'en vi var på tidlig.. vi kunne se hele greia som sprellet og koste seg, men det var ikke så spesielt som jeg hører alle andre sier det er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva den ligger på? :klø: Vet ikke.. det sa hun ikke, men hun sa den hørtes fin ut :)

Det var gøy å høre den, men jeg må ærlig innrømme at jeg er ikke komet dit enda der alt dreier seg om denne dingsen.. :sjenert: Det samme på UL'en vi var på tidlig.. vi kunne se hele greia som sprellet og koste seg, men det var ikke så spesielt som jeg hører alle andre sier det er.. :sjenert:

:ler: du er herlig ærlig - det liker jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Dinedama! :goodbye:

Måtte få deg inn på innleggene mine, så tar eg meg tid senere å lese litt igjennom boka di!

:klemmer:

Så koselig!

Velkommen hit :klem:

:ler: du er herlig ærlig - det liker jeg :klemmer:

Er jo ikke noe særlig å late som... :sjenert: Det er jo derfor jeg har denne boka.. her kan jeg si hva jeg tenker å føler rett fra levra uten at jeg føler at folk skuler på meg :Nikke:

Hadde jeg sagt noe sånt til hvem som helst jeg hadde møtt, ville kansje den personen syns jeg var veldig rar og dømt meg for å ikke være glad i ungen..

Jeg er jo det på en måte, men det er vanskelig å være så over ørene forelska i noe man ikke har møtt eller noe.. :rolleyes:

:klemmer: til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine veldig godt jeg Dinedama :Nikke: Jeg skjønte det liksom ikke helt før lillegutt begynte å sparke jeg, da ble alt mye mer virkelig. Og nå ser jeg jo også gravid ut, og omgivelsene legger mer merke til det også :) Når man først kjenner fysisk at det er noen der inne, da skjer det noe altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir annerledes når dere får vite kjønn? Og det blir i alle fall annerledes når den spretter ut. :fnise:

(men jeg har en mistanke om at jeg hadde følt det litt som deg om jeg var gravid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...