Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poppel likte det heller i starten, men når de hadde ligget i bløt i 20 minutter og var som en bløt svamp var det plutselig ok alikevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det.. Vi får bare ta det i hennes tempo :Nikke:

I dag fikk jeg i henne halvparten av innmaten til et fint rundstykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt meg en dusj med Dina sin badesåpe... Den lukter helt himmelsk :dåne:

Så skal jeg bake sukkerbrød og lage iskake i dag, for i morgen har Ælen bursdag :hoppe: Så da må vi vel kanskje rydde og vaske litt også :fnise:

Også kommer ei venninne som jeg skal fikse håret på også :jepp:

Blir en travel dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydde

Vaske gulv

Vaske bad

Lage iskake

Lage marsipankake

Stelle håret på venninne

Vaske klær

Skifte på senger

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :jepp:

Hva syns du er mest likt sukker i smak og dossering av Natreen og splenda (hvis du har prøvd sistnevnte)

Siden jeg er på den smale sti, prøver jeg å finne erstatninger samtidlig som å trappe drastisk ned på sukker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel smakmessig liker jeg best splenda :jepp: Men den egner seg ikke så godt til baking... det gjør i grunn ikke natreen heller :)

Men på helsekosten har de en sukkererstatning som heter sukrin som både smaker sukker og har samme konsistens :jepp: Den er super til både baking og søting på grøt/psnnekaker/vafler :)

Den eneste typen natreen jeg bruker i forbindelse med matlaging er dråpesukettene :Nikke: Bruker dem i dressinger/sauser og avogtil i baking sammen med sukrin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg baka sukkerbrød for første gang og i fare for å skryte litt må jeg innrømme at jeg er imponert over utfallet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være stolt over det. Ettersom jeg har hørt er det visst ikke det enkleste å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har hørt rykter om at de klapper sammen med en gang man ser på dem omtrent :Nikke:

Men ikke dette sukkerbrødet nei :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerbrød lar jeg Bertha ordne for meg :ler:

Jeg har alltid vært uheldig med mine..

Da må jeg finne meg en helsekostbutikk, for det finnes ikke her jeg bor.. men alt annet alternativt har di :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også få tak i sukrin! Og noe som heter fiberhusk :ler:

Kjøpte meg boka "Bakeglede uten sukker", så må jo prøve noe ;)

Så flink du er Dduck, har hatt nok å gjøre idag ser jeg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også få tak i sukrin! Og noe som heter fiberhusk :ler:

Kjøpte meg boka "Bakeglede uten sukker", så må jo prøve noe ;)

Så flink du er Dduck, har hatt nok å gjøre idag ser jeg :):klem:

Fiberhusk har de på helsekost, men også i noen butikker sammen med de glutenfri varene.

Hvordan er den boka? Har vurdert å kjøpe den, men gidder ikke hvis den ikke er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei :) De har masse sånne greier på matbutikken på kjøpesenteret her, så kanskje de har det der :)

Jeg synes boka er veldig bra, mange forskjellige oppskrifter, som greit forklart, det er bilder av alt og alt virker spisende selv om det er sunnere, og alt ser utrolig godt ut!! :sikle:

Så den anbefales :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...