DDuck Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5041 Del Skrevet 21. februar 2011 Mariusgenser har jeg også lyst på Skulle egentlig strikke det, men mamma hadde ikke oppskrift som var større enn til 4år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2011 #5042 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg skal kjøpe meg detteheftet tenker jeg, så da burde jeg klare å finne en variant jeg kan lage Og så skal jeg lage denne kjolen når jeg en gang får barn, for det finnes barne oppskrifter på den også så da kan vi matche Edit: Her er drakten til jenter og her er den til gutter Endret 21. februar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5043 Del Skrevet 21. februar 2011 Åå det var mye fint i det heftet Kanskje jeg må se nærmere på noen av greiene inni der også Kjolen var også kjempefin.. Skal du fortsatt lage barnekjolen om du får en gutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2011 #5044 Del Skrevet 21. februar 2011 t ser veldig fristende ut, så jeg gleder meg til å prøve ut ting der Hehe, nei jeg får vel gjerne prøve meg på en annen versjon da tenker jeg Evt får jeg lage mange kjoler og håpe at venninner får jenter etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5045 Del Skrevet 21. februar 2011 Det høres ut som en plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #5046 Del Skrevet 23. februar 2011 Drømmer meg helt vekk i interiør og oppussing jeg.. Har lyst på en forandring i heimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2011 #5047 Del Skrevet 24. februar 2011 Drømmer meg helt vekk i interiør og oppussing jeg.. Har lyst på en forandring i heimen... Åh, jeg også! Har lyst til å male, både vegger og møbler, men må vel vente til jeg kan lufte litt. Håper ikke lysten har forsvunnet når det har blitt varmere ute. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. februar 2011 #5048 Del Skrevet 24. februar 2011 Drømmer meg helt vekk i interiør og oppussing jeg.. Har lyst på en forandring i heimen... Du er ikke alene med det, men først og fremst har jeg veldig lyst på en heim å stelle og ordne i..... Føler jeg bor på et kott nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. februar 2011 #5049 Del Skrevet 24. februar 2011 Du er ikke alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5050 Del Skrevet 24. februar 2011 Off I go for å kjøpe maling og litt dill dall Nå er det benkeplata på kjøkkenet som skal få gjennomgå.. Og kanskje listene også.. Så skal jeg kjøpe noe spennende tapet.. og noen lerreter.. Satser på at dettan blir superb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. februar 2011 #5051 Del Skrevet 24. februar 2011 Får vi se resultatet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5052 Del Skrevet 24. februar 2011 Det blir lagt bilder på facern etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2011 #5053 Del Skrevet 24. februar 2011 Spennende! Skal du male benkeplatene? Hva slags materiale er de lagd av? Bilder på facern er bra! Du er så flink til å få ting gjort i en fei når du får ånden over deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5054 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp maler dem ja Det er sponplater belagt med vinyl... så jeg har skrubbet dem med både zalo og salmiakk for å få vekk fett Så kjører jeg på med to lag heftgrunn.. ferdig med første strøket nå Etterpå blir det to strøk med kullsort kjempeblank oljemaling Kjøpte også et lerret i 80x80 og tapet som jeg skal kline på det og henge opp Og litt annet småstæsj jeg skal beise å male litt på Tok visst litt av jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2011 #5055 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg blir helt imponert over hvor kreativ du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. februar 2011 #5056 Del Skrevet 24. februar 2011 Flinke Dduck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2011 #5057 Del Skrevet 24. februar 2011 Du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5058 Del Skrevet 24. februar 2011 Tusen takk søtinger De handler jo egentlig ikke om å være kreativ da Mazzi.. Bare å ha lyst på en forandring og finne på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2011 #5059 Del Skrevet 24. februar 2011 De handler jo egentlig ikke om å være kreativ da Mazzi.. Bare å ha lyst på en forandring og finne på noe lurt Ja, men å vite hva du skal gjøre krever jo kreativitet! Prosjektet med lerret og tapet høres dessuten utvilsomt kreativt ut! Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. februar 2011 #5060 Del Skrevet 24. februar 2011 Helt enig i at det er kreativt å komme på å gjøre de tingene du skal gjøre!! Gleder meg til å se bilder!! Spent på den sorte blanke benkeplaten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå