Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns du skal kaste deg på den Tutta :jepp:

Om den ikke blir så fin at du tør å gi den bort kan du jo spare den til det blir deres tur :lur:

Så langt har jeg fått strikket hele feltet som er over magen og rumpa.. så deles det og man skal strikke ryggen for seg og hver side på fronten for seg :) Jeg har strikket den ene frontsiden også... Det går veldig bra :jepp: Har fått litt hjelp av mamma når jeg kom til ting i oppskrifta jeg ikke forsto da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jo enda sakte men sikkert ned i vekt, men det skal ikke være noe problem det heller :fnise: Har litt å gå på på snøringen så om jeg går ned 3-5 kilo til så går det bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du skal kaste deg på den Tutta :jepp:

Om den ikke blir så fin at du tør å gi den bort kan du jo spare den til det blir deres tur :lur:

Så langt har jeg fått strikket hele feltet som er over magen og rumpa.. så deles det og man skal strikke ryggen for seg og hver side på fronten for seg :) Jeg har strikket den ene frontsiden også... Det går veldig bra :jepp: Har fått litt hjelp av mamma når jeg kom til ting i oppskrifta jeg ikke forsto da :fnise:

Jeg får hive meg over den når jeg kommer hjem fra Sør-Afrika tror jeg. Har ingen butikker her som selger Drops garn, dessuten holder jeg på med å strikke denne (i et litt lysere beige enn på bildet). Den er nok foreløpig for å si det sånn. Har tatt en halv evighet å strikke bare 4 cm opp! :gjeiper:

Jeg gjør det samme som deg, ringer mamma når det er noe jeg ikke forstår :fnise:

Har planer om å ha strikkekveld med henne når jeg kommer hjem, for trenger hjelp til litt montering av denne som jeg nettopp har fullført.

Mammaer er kjekt å ha :hjerte:

Nå er agape kjolen min kommet og jeg har fått prøvd den :hoppe:

Den sitter kjempe fint :strix:

wohooo! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si at du hiver deg på storprosjekter :jepp: Sånne ting tørr ikke jeg å prøve :dåne:

Mammser er superkjekke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si at du hiver deg på storprosjekter :jepp: Sånne ting tørr ikke jeg å prøve :dåne:

Mammser er superkjekke :nigo:

:fnise: Jeg valgte bolero fordi den var liten av størrelse og håpet dermed at det skulle ta kortere tid, men neida :klaske:

Og tunikaen var mest fordi jeg måtte ha med meg ett eller annet opp nord, også fant jeg ikke noe annet jeg likte. Men nå går det relativt unna her... :jepp:

Hvordan er det med babyprosjektet ditt? Blir det mye tid med en liten en i heimen?

Håper du får en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har jeg en eksemplarisk baby som kan ligge å leke alene og som sover sammenhengende i mange timer både på dagtid og kveldstid :nigo:

Så litt tid blir det :jepp:

Nå er jeg ferdig med selve kåpe-delen og har begynt på ene ermet :jepp: Gleder meg veldig til å få den ferdig og montert :nigo:

Håper du også har en finfin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Dina :rodmer: og flinke mammaen :kose:

Må du legge ut bilde når du er ferdig! :jepp:

*edit: jeg får ikke inn at :rødme: er endret...

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Dina er en drømmebaby sånn sett :rodme:

Og jeg føler meg litt flink jeg også :nigo: Får iallefall mye skryt av strikkekjærringene i familien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårdilemma :bond:

Hva i all verden skal jeg finne på med hårfarga mi? Jeg må freshe meg litt opp til helga for da skal vi ut på byen :nigo:

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å ha grønn lugg om jeg farger det mørkt igjen :jepp:

For det har jeg hatt før og stortrivdes med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårdilemma :bond:

Hva i all verden skal jeg finne på med hårfarga mi? Jeg må freshe meg litt opp til helga for da skal vi ut på byen :nigo:

Noen forslag? :)

Har du striper nå?? ser lysere ut på fb en det har vært tidligere??

Jeg liker veldig farger ala 9.13, 7.13, 6.12, 5.1, 4.11........spørs helt hva du IKKE har lyst på da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avfarget det i november ja... og fylt på med 6/73 i bunnen et par ganger...

Jeg er også glad i kalde farger... tipper jeg kjører på med 3/0 + 0/11 og legger inn noen kalde beige effekter... tror jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...