Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nok der mest for underholdningen sin del :fnise: Og også litt for å lage små porsjoner av eder å galle ved å ikke være så jævla rosa :fnise:

Nå har jeg fått i snuppa hostesaft.. det var ikke noe særlig syns hun.. stakkars musa mi :trist: Men forhåpentligvis funker den :Nikke:

Ælen er jo også syk.. han skal til legen om en liten time så da får han vel en liten sykemelding for morgendagen... Ganske greit å slippe å ta så mye hensyn til at han skal tidlig opp når snuppa er syk og bråker hele natta...

:klemmer: til dere også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Bra at det finnes noen slike som deg der inne også ;)

Fortsatt god bedring til familien!

Skrevet

Formen til snuppa begynner å ta seg opp nå heldigvis :jepp: Men Ælen blir bare verre og verre...

Min form er egentlig helt fin nå :Nikke: Er jo en fordel det når jeg har to syke barn å ta meg av :fnise:

:klemmer: tilbake til dere!

Skrevet

Jeg går utifra at dere ikke har så mange planer for lørdagskvelden siden du er hjemme med syke barn? :fnise: Håper dere får det koselig likevel. :klemmer:

Skrevet

Nja.. jeg har planer jeg :nigo: De syke barna får klare seg alene :ler:

Ost,kjeks, vin og bailey's sammen med venninner i kveld skjønner du :nigo: Det skal bli koselig :)

Skrevet

Jeg skal prøve :Nikke:

Håper at jeg ikke må avlyse planene mine... snuppa spydde i stad når vi gav henne middag... strålen bare sto ut av munnen hennes :spy:

Så jeg skal se ann om hun spyr noe mer... Hun virker i fin form, så jeg håper det bare var maten som gjorde det.. Hvis hun har vondt i halsen kan det jo være at hun spydde for at hun ikke fikk til å svelge.. Hun holder på melka hun fikk etterpå iallefall :Nikke:

Blir litt stressa i mamma:hjerte: mitt... :sukk:

:hug:

Skrevet

Uff god bedring til begge unga dine, mannen min pleier å DØ når han er syk så skjønner deg godt :fnise:

ikke godt med spying da, håper det var bare engangstilfelle!

:hug:

Skrevet

Stakkars lille babyjenten :( Håper hun ble bedre så du fikk tatt deg en tur ut :)

Fortsatt god helg i allefall! :klemmer:

Skrevet

Stakkars liten :( Snuppa mi hadde omgangssyken før jul, det var grusomt :( Håper virkelig at hun slipper å spy mer!

Skrevet

Hun spydde en gang til nå for en liten stund siden.. :sukk:

Håper det gir seg... hun er en liten jente ifht alder, så hun har ikke mye å gå på når hun er syk...

Skrevet

Herregud som hun spyr :grine:

All melka hun drakk kom opp igjen i rekordfart! Hele senga og ungen var gjennomvåte.. Jeg blir så redd for henne :grine:

Skrevet (endret)

Hvis det er mage-tarm-betennelse på gang (som er veldig vanlig blant små barn, og det kan høres ut som, kan evt være bare 24timers omgangssyke), så er det viktig å gi bare bittelitt om gangen. Magen tåler ikke store mengder, dvs vanlige måltider.

Viktigste her er å unngå dehydrering, så følg med på at bleiene er våte, at hun responderer på tiltale/oppmerksomhet som hun pleier og at hun ikke virker påvirket på noen særlig annen måte enn matveien. I.o.m. at hun er liten får du passe ekstra på :kose:

Håper det går over fort :klem:

Endret av TuttaV
Skrevet

Tusen takk for at du er flink å gi meg råd og er våken når jeg trenger det Tutta :klemmer: :klemmer:

Det er vanskelig å si om bleiene er våte eller ikke for det er diarè i alle sammen :sukk:

Men vi skal prøve å gi vann... bare litt og litt :Nikke:

Ælen er på telefonen med legevakten nå så vi får høre hva de sier også :)

Skrevet

oh nei oh nei.....stakar lille snuppa di! :troest:

Håper dette ikke er noe alvorlig :klem:

Skrevet

Huff... her er formen på snuppa dårlig enda :tristbla:

Hun har ikke spydd noe enda i dag.. har fått i henne litt væske og bittelitt velling..

Bleiene hennes er ikke noe tiss i... kun diarè.. :sukk:

Vi har allerede byttet 4 bæsjbleier i dag... Jeg vil at legen skal se på henne, men det er jo bare babbel og tull på de der legene :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...