DDuck Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4761 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er nok der mest for underholdningen sin del Og også litt for å lage små porsjoner av eder å galle ved å ikke være så jævla rosa Nå har jeg fått i snuppa hostesaft.. det var ikke noe særlig syns hun.. stakkars musa mi Men forhåpentligvis funker den Ælen er jo også syk.. han skal til legen om en liten time så da får han vel en liten sykemelding for morgendagen... Ganske greit å slippe å ta så mye hensyn til at han skal tidlig opp når snuppa er syk og bråker hele natta... til dere også!
Disco Biscuit Skrevet 6. januar 2011 #4762 Skrevet 6. januar 2011 Bra at det finnes noen slike som deg der inne også Fortsatt god bedring til familien!
DDuck Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4766 Skrevet 8. januar 2011 Formen til snuppa begynner å ta seg opp nå heldigvis Men Ælen blir bare verre og verre... Min form er egentlig helt fin nå Er jo en fordel det når jeg har to syke barn å ta meg av tilbake til dere!
Mazilla Skrevet 8. januar 2011 #4767 Skrevet 8. januar 2011 Jeg går utifra at dere ikke har så mange planer for lørdagskvelden siden du er hjemme med syke barn? Håper dere får det koselig likevel.
DDuck Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4768 Skrevet 8. januar 2011 Nja.. jeg har planer jeg De syke barna får klare seg alene Ost,kjeks, vin og bailey's sammen med venninner i kveld skjønner du Det skal bli koselig
DDuck Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4770 Skrevet 8. januar 2011 Jeg skal prøve Håper at jeg ikke må avlyse planene mine... snuppa spydde i stad når vi gav henne middag... strålen bare sto ut av munnen hennes Så jeg skal se ann om hun spyr noe mer... Hun virker i fin form, så jeg håper det bare var maten som gjorde det.. Hvis hun har vondt i halsen kan det jo være at hun spydde for at hun ikke fikk til å svelge.. Hun holder på melka hun fikk etterpå iallefall Blir litt stressa i mamma:hjerte: mitt...
Neytiri Skrevet 8. januar 2011 #4771 Skrevet 8. januar 2011 Uff god bedring til begge unga dine, mannen min pleier å DØ når han er syk så skjønner deg godt ikke godt med spying da, håper det var bare engangstilfelle!
Lilywhite Skrevet 8. januar 2011 #4772 Skrevet 8. januar 2011 Stakkars lille babyjenten Håper hun ble bedre så du fikk tatt deg en tur ut Fortsatt god helg i allefall!
Britt Banditt Skrevet 8. januar 2011 #4773 Skrevet 8. januar 2011 Stakkars liten Snuppa mi hadde omgangssyken før jul, det var grusomt Håper virkelig at hun slipper å spy mer!
DDuck Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4774 Skrevet 8. januar 2011 Hun spydde en gang til nå for en liten stund siden.. Håper det gir seg... hun er en liten jente ifht alder, så hun har ikke mye å gå på når hun er syk...
DDuck Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4775 Skrevet 8. januar 2011 Herregud som hun spyr All melka hun drakk kom opp igjen i rekordfart! Hele senga og ungen var gjennomvåte.. Jeg blir så redd for henne
TuttaV Skrevet 9. januar 2011 #4776 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hvis det er mage-tarm-betennelse på gang (som er veldig vanlig blant små barn, og det kan høres ut som, kan evt være bare 24timers omgangssyke), så er det viktig å gi bare bittelitt om gangen. Magen tåler ikke store mengder, dvs vanlige måltider. Viktigste her er å unngå dehydrering, så følg med på at bleiene er våte, at hun responderer på tiltale/oppmerksomhet som hun pleier og at hun ikke virker påvirket på noen særlig annen måte enn matveien. I.o.m. at hun er liten får du passe ekstra på Håper det går over fort Endret 9. januar 2011 av TuttaV
DDuck Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4777 Skrevet 9. januar 2011 Tusen takk for at du er flink å gi meg råd og er våken når jeg trenger det Tutta :klemmer: Det er vanskelig å si om bleiene er våte eller ikke for det er diarè i alle sammen Men vi skal prøve å gi vann... bare litt og litt Ælen er på telefonen med legevakten nå så vi får høre hva de sier også
Neytiri Skrevet 9. januar 2011 #4778 Skrevet 9. januar 2011 oh nei oh nei.....stakar lille snuppa di! Håper dette ikke er noe alvorlig
DDuck Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4779 Skrevet 9. januar 2011 Huff... her er formen på snuppa dårlig enda Hun har ikke spydd noe enda i dag.. har fått i henne litt væske og bittelitt velling.. Bleiene hennes er ikke noe tiss i... kun diarè.. Vi har allerede byttet 4 bæsjbleier i dag... Jeg vil at legen skal se på henne, men det er jo bare babbel og tull på de der legene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå