Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er første lag maling kommet på :jepp: Nå skal den tørke i 24 timer så blir det et strøk til :) Ser veldig bra ut allerede :jepp:

Glemte jo selvfølgelig å ta før bilde av det.. :rolleyes: Men dette blir lækkert :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliten nå.. :Gjesp:

Ferdig å male flisene og har skrubbet ned kjøkkeninnredninga og fått første lag grunning på den :jepp:

Jeg fikk viljen min tilslutt :lur:

Som Ælen sa: Hvorfor gidder du å spørre om det er greit at du maler?? Du kommer jo til å gjøre det uansett! :ler:

Skrevet

:ler:

Godt å høre at du får det som du vil :lur:

Skrevet

Jeg har husket å ta før-bilder av kjøkkenet nå :jepp: Så jeg skal legge det ut med før og etter bilder når jeg er ferdig og har fått rydda :fnise: det er helt bomba der nå :ler:

Gradestokken har krøpet nedover fra -8 til -22 nå :fryser: Kjenner stor forskjell på tempraturen inne nå etter vi fikk ny altandøør... den gamle lakk som ei sil :rolleyes:

Men vi måtte ty til vedfyring i kveld når det var blitt så kaldt alikevel :Nikke:

I natt skal jeg soooove :strix: Ælen sin tur å gi snuppa mat i natt :hoppe: Jeg liker helgene :ler:

Tror jeg kommer til å få gansperre i morgen faktisk... kjenner at jeg har stådd i mange ugunstige stillinger, klatret opp og ned av gardintrappa noen ganger og brukt hånda til maling og rulling :fnise:

Skrevet

Multitasking på gang! Lager ribbe og maler kjøkkeninnredning :jepp:

Gleder meg til å bli ferdig med å male... det er noe dritt altså :fnise:

Skrevet

Takk :) Jeg føler meg litt flink også :fnise:

Skrevet

Nå er ribba fortært, malingskosten lagt seg og en liten gutt klippet til jul på stuegulvet mitt :) Lurer på hva jeg skal ta meg til resten av kvelden.. :klø:

Skrevet

Lurer på hva jeg skal ta meg til resten av kvelden.. :klø:

HÅNDBALLKAMP!!!!

Heia Norge. :)

Skrevet

JAAA så klart :slår:

Hvordan kunne jeg glemme det? :bond:

TV2 er på nå :Nikke:

Skrevet

Jeg synes ikke denne kampen var så veldig gøy jeg.. :sukk:

Skrevet

Nei, det er dårlige greier.

Flink du er DDuck! :tommelopp:

Skrevet

Ja det er en merkelig kamp... :klø:

Takk Muffin :klem:

Skrevet

Helt merkelig at vi flytter over grensa her og mannen heier på svenskene :fnise:

Skrevet

Ett strøk igjen på kjøkkenet nå :jepp:

I dag er Dina-fina 6 mnd :strix: Storjenta mi :rødme:

Nå sitter hun å vipper som besatt i vippestolen sin og ser på barne tv :ler: Storkoser seg :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...