Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye fint! Jeg tør aldri å ønske meg klær jeg.. Liker bedre gavekort! :sjarmor:

Vi skulle sende ønskeliste til svigers og hele familien på den sida i går, men da han godeste skulle sende den ble overskriften plutselig forandra til "Handleliste". Jada jada.. Svigermor kunne ikke fatte og begripe at jeg ønska meg ulltøy i str L, det måtte da være altfor stort. Jeg prøvde å si at jeg faktisk har en hel haug av det allerede, og at jeg jo ikke akkurat kommer til å bli mindre i løpet av vinteren, men hun ville nesten ikke høre. Dumme dame! :ler:

Skrevet

Bare klær til jul?

Vettu hva eller... superkul.no ligger her i Sarpsborg :lur: Lurer på om jeg skal ta meg en tur innom å titte...

Skrevet

Six feet under bør du absolutt se. :jepp: (Selv om Michael C. Hall ikke er like hot der, som du skjønner. ;))

Så flink du er som lager ønskeliste. Jeg kommer bare på dyre ting jeg ønsker meg som ingen kan kjøpe til meg, jeg. :fnise:

Skrevet

Dette er jo bare den ønskelista som jeg har gitt til Ælen da :rolleyes: Til familien og sånt ønsker vi oss ting sammen :Nikke:

Åååh Devilina... kanskje jeg må få deg til å handle litt for meg der da? :lur:

Skrevet

Jeg har fått ny altandør :hoppe:

Det gjorde underverker på stua :jepp:

Den forrige døra var sånn her:

img00131q.jpg

Den nye er slik :nigo:

dsc001830.jpg

(se vekk fra at vi ikke har fått opp noen lister da.. :sjenert: Vi må kjøpe nye... )

Gjest Neferet
Skrevet

Så fint det ble! (og blir med lister :ler: )Mye lysere med en gang! :jepp:

Skrevet

Ja det blir stas med lister også :jepp:

Jeg har et prosjekt på gang som Ælen ikke liker... Kjøkken!

Jeg skal male flisene vi har mellom kjøkkenbenken og skapene og det syns han er greit... men jeg vil male frontene på innredninga også og det vil ikke han :snurt: Det ser helt teit ut i da for sokkelen og sidene på innredninga er hvite, mens dørene er lagt en film på som skal ligne på lys eik :rolleyes: Så jeg vil male hele sulamitten i noe ala eggehvit/ lys varm beige.... meeeen neida.. det vil ikke ælen :jolie:

Men men... jeg pleier som regel å få viljen min etterhvert.. :lur: Så jeg får bare fortsette å mase :nigo:

Også skal jeg male tak og gulv listene der også :jepp: Veggene malte vi når vi flyttet hit så de er fine :)

Skrevet

Det er bra du vet å få viljen din :lur:

Jeg vet hvordan jeg skal få min jeg også, og nå blir det vedovn ;)

Skrevet

Det ble jo skikkelig forskjell! Litt finere dør :fnise:

Gå i vei med kjøkkenet du :Nikke:

Du får si at det er du som driver inne der, så da må du få lov til å trives :fnise:

Skrevet

Så fint det ble! :jepp:

Satser på at du får viljen din på kjøkkenet også. ;) Vi malte skapdørene våre, og det ble et helt nytt kjøkken. :Nikke:

Skrevet

Jeg har kjøpt maling til flisene i dag, så i kveld begynner jeg :jepp:

Skrevet

Nå er første lag heftgrunning kommet på flisene :nigo:

Rekker ett til i kveld, så skal jeg starte med oljemaling i morgen :jepp: Jeg begyyyyyynner å få Ælen på gli på å male innredninga :sjarmor:

Kanskej jeg må by han litt på meg selv og være snill kone slik at jeg klarer å vende han over :lur:

Jeg brukte foresten det argumentet du skreiv her Minttu :Nikke:

Skrevet

Nå er første lag heftgrunning kommet på flisene :nigo:

Rekker ett til i kveld, så skal jeg starte med oljemaling i morgen :jepp: Jeg begyyyyyynner å få Ælen på gli på å male innredninga :sjarmor:

Kanskej jeg må by han litt på meg selv og være snill kone slik at jeg klarer å vende han over :lur:

Jeg brukte foresten det argumentet du skreiv her Minttu :Nikke:

Det er bra! :jepp::fnise:

Bra han begynner å bli enig! :jepp:

Skrevet

Flisene ble så mye finere bare med grunningen på :ler:

Skrevet

Vet om flere som har hatt svært vellykkete resultat med maling av fliser :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...