DDuck Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4601 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ønskelista til jul! Topp fra Floyd Sko fra Skopunkten Topp fra Only Kjole fra Vero Moda Sko fra Cutseygirl Topp fra Superkul.no Sko fra Superkul.no Kjole fra Nelly Kjole fra Nelly Tunika fra Motehus.no Endret 4. desember 2010 av DDuck
Mazilla Skrevet 4. desember 2010 #4602 Skrevet 4. desember 2010 Så mye fint! Jeg tør aldri å ønske meg klær jeg.. Liker bedre gavekort! Vi skulle sende ønskeliste til svigers og hele familien på den sida i går, men da han godeste skulle sende den ble overskriften plutselig forandra til "Handleliste". Jada jada.. Svigermor kunne ikke fatte og begripe at jeg ønska meg ulltøy i str L, det måtte da være altfor stort. Jeg prøvde å si at jeg faktisk har en hel haug av det allerede, og at jeg jo ikke akkurat kommer til å bli mindre i løpet av vinteren, men hun ville nesten ikke høre. Dumme dame!
Devilina Skrevet 4. desember 2010 #4604 Skrevet 4. desember 2010 Bare klær til jul? Vettu hva eller... superkul.no ligger her i Sarpsborg Lurer på om jeg skal ta meg en tur innom å titte...
Muffin! Skrevet 4. desember 2010 #4605 Skrevet 4. desember 2010 Six feet under bør du absolutt se. (Selv om Michael C. Hall ikke er like hot der, som du skjønner. ) Så flink du er som lager ønskeliste. Jeg kommer bare på dyre ting jeg ønsker meg som ingen kan kjøpe til meg, jeg.
DDuck Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4606 Skrevet 4. desember 2010 Dette er jo bare den ønskelista som jeg har gitt til Ælen da Til familien og sånt ønsker vi oss ting sammen Åååh Devilina... kanskje jeg må få deg til å handle litt for meg der da?
DDuck Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #4607 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har fått ny altandør Det gjorde underverker på stua Den forrige døra var sånn her: Den nye er slik (se vekk fra at vi ikke har fått opp noen lister da.. Vi må kjøpe nye... )
Gjest Neferet Skrevet 6. desember 2010 #4609 Skrevet 6. desember 2010 Så fint det ble! (og blir med lister )Mye lysere med en gang!
DDuck Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4610 Skrevet 6. desember 2010 Ja det blir stas med lister også Jeg har et prosjekt på gang som Ælen ikke liker... Kjøkken! Jeg skal male flisene vi har mellom kjøkkenbenken og skapene og det syns han er greit... men jeg vil male frontene på innredninga også og det vil ikke han Det ser helt teit ut i da for sokkelen og sidene på innredninga er hvite, mens dørene er lagt en film på som skal ligne på lys eik Så jeg vil male hele sulamitten i noe ala eggehvit/ lys varm beige.... meeeen neida.. det vil ikke ælen Men men... jeg pleier som regel å få viljen min etterhvert.. Så jeg får bare fortsette å mase Også skal jeg male tak og gulv listene der også Veggene malte vi når vi flyttet hit så de er fine
Spatula Skrevet 6. desember 2010 #4611 Skrevet 6. desember 2010 Det er bra du vet å få viljen din Jeg vet hvordan jeg skal få min jeg også, og nå blir det vedovn
Gjest D.O.A. Skrevet 6. desember 2010 #4613 Skrevet 6. desember 2010 Det var en stor og fin forandring med ny dør!
Minttu Skrevet 6. desember 2010 #4614 Skrevet 6. desember 2010 Det ble jo skikkelig forskjell! Litt finere dør Gå i vei med kjøkkenet du Du får si at det er du som driver inne der, så da må du få lov til å trives
Muffin! Skrevet 8. desember 2010 #4615 Skrevet 8. desember 2010 Så fint det ble! Satser på at du får viljen din på kjøkkenet også. Vi malte skapdørene våre, og det ble et helt nytt kjøkken.
DDuck Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4616 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har kjøpt maling til flisene i dag, så i kveld begynner jeg
DDuck Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4617 Skrevet 8. desember 2010 Nå er første lag heftgrunning kommet på flisene Rekker ett til i kveld, så skal jeg starte med oljemaling i morgen Jeg begyyyyyynner å få Ælen på gli på å male innredninga Kanskej jeg må by han litt på meg selv og være snill kone slik at jeg klarer å vende han over Jeg brukte foresten det argumentet du skreiv her Minttu
Minttu Skrevet 8. desember 2010 #4618 Skrevet 8. desember 2010 Nå er første lag heftgrunning kommet på flisene Rekker ett til i kveld, så skal jeg starte med oljemaling i morgen Jeg begyyyyyynner å få Ælen på gli på å male innredninga Kanskej jeg må by han litt på meg selv og være snill kone slik at jeg klarer å vende han over Jeg brukte foresten det argumentet du skreiv her Minttu Det er bra! Bra han begynner å bli enig!
DDuck Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4619 Skrevet 8. desember 2010 Flisene ble så mye finere bare med grunningen på
Tusle Skrevet 9. desember 2010 #4620 Skrevet 9. desember 2010 Vet om flere som har hatt svært vellykkete resultat med maling av fliser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå