Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal bli en sånn som den flinke NAV-mannen. Men det kan hende jeg blir helt gal av å måtte fikse alle feilene de andre lager. Hmm. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å lage vanilje fudge på oppskriften Icing tipset meg om, men da ble de helt harde.. :sukk: I tilegg så klarte jeg å grise sånn varm smørje på en finger så nå har jeg sår og blemme :snurt:

Men de ble veldig gode på smak da :jepp: Og Ælen er kjempe fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye varmet du blandingen opp til da? Jeg varmet min opp til 117 grader, og den er hard nok jeg holder på en bit (men smelter som bare pokker :fnise: )men relativ grei å bite over.

Rart at du ikke skal få til de oppskriftene altså :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye varmet du blandingen opp til da? Jeg varmet min opp til 117 grader, og den er hard nok jeg holder på en bit (men smelter som bare pokker :fnise: )men relativ grei å bite over.

Rart at du ikke skal få til de oppskriftene altså :klø:

Jeg brukte ikke termometeret, men bare anvisningene på en video... så jeg fikset blandingen slik at den var sånn som på videoen, men det gikk plutselig veldig fort på slutten, så det kan være at den ble litt for tykk :vetikke:

Så godt å lese at det endelig ordnet seg med pengene Dinedama!! :jepp: Skjønner godt du feiret med en juleDonald da altså! :klemmer:

Ja det er deilig :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dexter :hjerte:

Han er sånn farlig-herlig-sexy-deilig-mystisk-rå :hjerter:

Vet ikke hva det er med han, men når jeg ser den serien er det akkurat som om hele kroppen blir som en makrell på innsiden og jeg vil bare ha mer!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter er helt fantastisk! :hjerte: Selv om det var litt sært for oss, for vi begynte på Dexter rett etter å ha sett ferdig Six feet under. Merkelig hvordan samme mann kan se så totalt forskjellig ut i to ulike roller! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...