Minttu Skrevet 30. november 2010 #4561 Del Skrevet 30. november 2010 Så utrolig bra at du får masse penger nå!! Hurra for snill man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4562 Del Skrevet 30. november 2010 Ja hipp hurra Jeg begynte nesten å gråte i telefonen jeg så glad ble jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4563 Del Skrevet 30. november 2010 Jule Donald En ny jule Donald i år Forandring og penger på kontoen fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 30. november 2010 #4564 Del Skrevet 30. november 2010 Hurra Hurra Hurra!!! Så herlig Dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. november 2010 #4565 Del Skrevet 30. november 2010 JuleDinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #4566 Del Skrevet 30. november 2010 Så bra at det endelig ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #4567 Del Skrevet 30. november 2010 Så bra at det ordnet seg Flotte juleDonald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. november 2010 #4568 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal bli en sånn som den flinke NAV-mannen. Men det kan hende jeg blir helt gal av å måtte fikse alle feilene de andre lager. Hmm. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4569 Del Skrevet 30. november 2010 Nå prøvde jeg å lage vanilje fudge på oppskriften Icing tipset meg om, men da ble de helt harde.. I tilegg så klarte jeg å grise sånn varm smørje på en finger så nå har jeg sår og blemme Men de ble veldig gode på smak da Og Ælen er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #4570 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor mye varmet du blandingen opp til da? Jeg varmet min opp til 117 grader, og den er hard nok jeg holder på en bit (men smelter som bare pokker )men relativ grei å bite over. Rart at du ikke skal få til de oppskriftene altså :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2010 #4571 Del Skrevet 1. desember 2010 Så godt å lese at det endelig ordnet seg med pengene Dinedama!! Skjønner godt du feiret med en juleDonald da altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4572 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvor mye varmet du blandingen opp til da? Jeg varmet min opp til 117 grader, og den er hard nok jeg holder på en bit (men smelter som bare pokker )men relativ grei å bite over. Rart at du ikke skal få til de oppskriftene altså :klø: Jeg brukte ikke termometeret, men bare anvisningene på en video... så jeg fikset blandingen slik at den var sånn som på videoen, men det gikk plutselig veldig fort på slutten, så det kan være at den ble litt for tykk Så godt å lese at det endelig ordnet seg med pengene Dinedama!! Skjønner godt du feiret med en juleDonald da altså! Ja det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2010 #4573 Del Skrevet 1. desember 2010 Hurra for NAV og JuleDonald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. desember 2010 #4574 Del Skrevet 1. desember 2010 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. desember 2010 #4575 Del Skrevet 1. desember 2010 pengeutbetaling og ny juleDonald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4576 Del Skrevet 1. desember 2010 Ååååh dere er så søte som blir så glade sammen med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4577 Del Skrevet 1. desember 2010 Dexter Han er sånn farlig-herlig-sexy-deilig-mystisk-rå Vet ikke hva det er med han, men når jeg ser den serien er det akkurat som om hele kroppen blir som en makrell på innsiden og jeg vil bare ha mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2010 #4578 Del Skrevet 1. desember 2010 Dexter er helt fantastisk! Selv om det var litt sært for oss, for vi begynte på Dexter rett etter å ha sett ferdig Six feet under. Merkelig hvordan samme mann kan se så totalt forskjellig ut i to ulike roller! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4579 Del Skrevet 1. desember 2010 åååh, kanskje jeg må se den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #4580 Del Skrevet 1. desember 2010 Dexter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå