DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4441 Del Skrevet 18. november 2010 Off I go for å hente eksamensoppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2010 #4442 Del Skrevet 18. november 2010 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4443 Del Skrevet 18. november 2010 Temaet ble andre verdenskrig.. Det kan jeg like Det er ikke like uintressant som den franske revolusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 #4444 Del Skrevet 18. november 2010 Så bra! Hvor lang tid har du på deg? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4445 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg skal ha eksamen mandag kl 10.00.... Får også to ukjente spørsmål fra disse revolusjonene Eller fra industrien ble til eller noe sånt... kanskje tilogmed noe annet Håper dette går bra.. jeg er så ustrukturert og uintressert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. november 2010 #4446 Del Skrevet 18. november 2010 hva er det du studerer nå egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #4447 Del Skrevet 18. november 2010 Der var du heldig, WWWII er jo faktisk interessant. Får håpe du har flaks med de ukjente spørsmålene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4448 Del Skrevet 18. november 2010 hva er det du studerer nå egentlig?? Jeg holder fortsatt bare på med fagene jeg mangler fra vidregående Gjorde meg jo ferdig med mesteparten nå i vår, men har bare historie igje Så på mandag er jeg ferdig med vidregående Så fremt jeg består på eksamen da.. Der var du heldig, WWWII er jo faktisk interessant. Får håpe du har flaks med de ukjente spørsmålene også! Ja det er jo intressant Lurer på om jeg skal finne noen filmer om temaet å se i helgen.. Oppgaven er å gjøre rede for årskaene til andre verdenskrig, krigens gang internasjonalt og i Norge, samt følgene av krigen... Så det er et rimelig bredt tema... Jeg må nesten bare skrenke det litt inn samtidig som jeg må få med meg mye detaljer... har bare 10 minutter på presantasjonen, så 10 minutter med utspørring om temaet etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #4449 Del Skrevet 18. november 2010 Klart du står! Jeg sto, og tro meg; det var ikke fortjent. Jeg hadde om den kalde krigen, og kunne null og niks, det er ikke tøys engang. Sensor sa det selv også; "Du kan jo ingenting!!" Det er for å si det mildt, noe av det flaueste jeg har vært med på. Heldigvis fikk jeg om et annet tema etterpå, husker ikke hva, men kunne litt mer om det, så jeg fikk ståkarakter på go'vilje, det er jeg overbevist om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. november 2010 #4450 Del Skrevet 18. november 2010 Andre verdenskrig er et spennende tema. Hadde det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4451 Del Skrevet 18. november 2010 Klart du står! Jeg sto, og tro meg; det var ikke fortjent. Jeg hadde om den kalde krigen, og kunne null og niks, det er ikke tøys engang. Sensor sa det selv også; "Du kan jo ingenting!!" Det er for å si det mildt, noe av det flaueste jeg har vært med på. Heldigvis fikk jeg om et annet tema etterpå, husker ikke hva, men kunne litt mer om det, så jeg fikk ståkarakter på go'vilje, det er jeg overbevist om. Sånn var oppkjøringen til setvikatet for meg Andre verdenskrig er et spennende tema. Hadde det selv Ooooh... har du noen tips å komme med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. november 2010 #4452 Del Skrevet 18. november 2010 sånn ja...hva er planen videre? du står, du er flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4453 Del Skrevet 18. november 2010 Næææh... planen vidre ja.. Har ikke bestemt meg helt jeg... siden lisja kom til verden så vil jeg liksom ikke studere sånn langt borte eller noe.. Men hvis jeg finner et nettstudie eller noe samlingsbasert som høres intressant ut en gang i framtida så kanskje jeg hiver meg på det Jeg kunne godt ha tenkt meg og jobbe som kunstlærer på vidregående Pappa har nettopp fått jobb på VGS uten noe lærerutdanning... men han må ta pedagogikken innen tre år så det er jo absolutt en mulighet om det blir åpent for den stillingen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2010 #4454 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Masse lykke til med forberedelser frem mot mandag Det finnes jo kjempe mange filmer og serier en kan se på som man lærer mye av,så du får kose deg med det Endret 18. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4455 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg tenkte at dette er en fin unnskyldning til å se Pearl Harbor i helga :rødme: Da får jeg iallefall frisket opp kunnskapene mine om det slaget I kveld skal jeg lage fløtekarameller Og så klar lille kjeks! Endret 18. november 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2010 #4456 Del Skrevet 18. november 2010 En veldig bra film Kanskje jeg skal se den jeg også Fløtekarameller er godt Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. november 2010 #4457 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg elsker Pearl Harbor, men rent sånn historisk er den vel ikke heeelt 100%.. fremstiller jo amerikanerne som små Jesuser helt til de store (evt små) stygge japsene kom og bomba de.... Masse masse lykke til med eksamen, dette greier du vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4458 Del Skrevet 18. november 2010 Det er sant det Trampis Men jeg er ikke sånn som dømmer japsene Så jeg skal klare å se på historien med et objektivt (? :klø: ) syn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 #4459 Del Skrevet 18. november 2010 BBC lager jo gjerne kanonbra dokumentarer, som nok er mer virkelighetstro enn Pearl Harbor De har sikkert laget noen om 2.verdenskrig som det går an å laste ned hvis du trenger noe å se på som avveksling fra lesinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4460 Del Skrevet 18. november 2010 Der sa du noe Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå