DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2281 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk foresten brav fra NAV om at foreldrepengene var innvilget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. mai 2010 #2282 Del Skrevet 11. mai 2010 Godt å høre at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2283 Del Skrevet 11. mai 2010 Jess Tantungen er en harding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2284 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) To do i disse dagene....: *Jobb mandag *Ring diasykepleier *Møte med eksamensansvarlig på VGS *Ring NAV *Handle *Slappe av *Pakke litt på salongen *Ta urin og blodprøver på helsesenteret *Ring lege og få legeerklæring på diabetes+graviditet *Jobbe onsdag *Lese litt til engelsk muntlig *Lese til andre eksamener *Ring studieplassen min og høre om jeg kom opp i naturfag (onsdag) Endret 12. mai 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. mai 2010 #2285 Del Skrevet 11. mai 2010 Åff kårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. mai 2010 #2286 Del Skrevet 11. mai 2010 Det var godt å høre Jeg ble litt bekymret når jeg så at du ikke hadde vært her inne siden tidlig i morrest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2287 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg måtte le litt da.. Han legen målte jo og veide henne sånn ca når han holdte på og skrev ned de forskjellige målene i + og - %... Hodet er fortsatt på minussiden, mens magemålet var godt på pluss siden, så da vet vi iallefall at hun slekter på pappaen sin En middagsmage, en sjokolademage, en ismage og en dessertmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. mai 2010 #2288 Del Skrevet 11. mai 2010 Så bra at alt står bra til! Så mange mager hun skulle ha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2289 Del Skrevet 11. mai 2010 Ich habe isen gespisen Men bare litt.. Også sånn uten sukker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mai 2010 #2290 Del Skrevet 11. mai 2010 Går det an å få kjøpt is uten sukker, eller må man lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2291 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Diplom Is har Er bokser på 0,8liter... finnes i vanilje og sjokolade som jeg har set Endret 11. mai 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mai 2010 #2292 Del Skrevet 11. mai 2010 Diplom Is har Er bokser på 0,8liter... finnes i vanilje og sjokolade som jeg har set Det skal jeg tipse Mannen om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. mai 2010 #2293 Del Skrevet 11. mai 2010 Den der sans eller noe er vel uten sukker? eller er det med lite sukker? eller ikke noe fett/kalorier? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2294 Del Skrevet 11. mai 2010 Sans tror jeg er med mindre sukker bare Så er det vel mindre kalorier for at den er laget på youghurt? :klø: Kan hende jeg tar helt feil altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2295 Del Skrevet 11. mai 2010 Lett-is fra Diplom Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2010 #2296 Del Skrevet 12. mai 2010 litt for at alt står bra til og for foreldrepenger fra NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2297 Del Skrevet 12. mai 2010 I dag har jeg min siste kunde før jeg skal legge ned sjappa :dåne: Det bløir spesielt... litt vemodig også kanskje... Skal prøve å få pakket ned mest mulig av tingene på salongen iløpet av helga slik at det er klart for å bære det ut og få kjørt det avgårde Når bekkenet mitt skrangler og magen er i veien ser jeg ikke for meg at jeg får bært så veldig mye selv.. Så jeg må se om jeg finner noen sterke, fine mannfolk som kan hjelpe meg og Ælen litt.. Det er så nydelig vær i dag Nesten sommer jo, bare kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2298 Del Skrevet 12. mai 2010 Siste kunden unnagjort Nå er jeg offisielt 100% sykemeldt Men jeg må pakke ned salongen å ta alle disse eksamenene først Jeg kom ikke opp i naturfag eller nynorsk heldigvis Er fortsatt en mulighet for at jeg kan komme opp i norsk muntlig og muntlig naturfag, men satser på at jeg slipper Eksamensansvarlig i kommunen her ringte meg også i dag og jeg har fått innvilget å ta eksamen i denne kommunen Så da er det også greit! Lisja lager masse liv i magen igjen i dag, så jeg tror hun bare har hadd en liten ferie de siste dagene og ladet batteriene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. mai 2010 #2299 Del Skrevet 12. mai 2010 Siste kunden, ja, det må være rart. Men du har da nok å fylle dagene med likevel ser jeg. Bra at alt står bra til, og at huleboeren er aktiv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2300 Del Skrevet 13. mai 2010 Lurer på hva jeg skal finne på i dag... :klø: Kanskje jeg drar på jobb og pakker litt..? Føler liksom jeg må få gjort mest mulig nå.. Jeg hardrømt i hele natt at alle har klappet meg på magen og jeg har sagt at "ja, nå kan det skje når som helst." Blir litt stressa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå